Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9156
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПтащенко, О. В.uk
dc.date.accessioned2018-05-10T18:59:55Z-
dc.date.available2018-05-10T18:59:55Z-
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationПтащенко О. В. Теоретичні аспекти використання бенчмаркінгу для просування високотехнологічної продукції на міжнародних ринках [Текст] / О. В. Птащенко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія Економічні науки. - 2017. - № 6 (117). - С. 72-79.uk
dc.identifier.issn2413-0117
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9156-
dc.description.abstractУ статті розглянуто основні тенденції розвитку сучасного світового ринку високотехнологічної продукції, а також представлено огляд маркетингового інструментарію для забезпечення позиціонування високотехнологічної продукції на ринку. Обґрунтовано, що від особливості товару залежить вибір маркетингових інструментів для просування. Досліджено основні переваги використання бенчмаркінгу для просування високотехнологічної продукції та визначено його основні етапи. Бенчмаркінг здійснюється на стратегічному та оперативному рівнях. На стратегічному рівні бенчмаркінг передбачає концентрацію на слабких та сильних сторонах, які є стратегічно важливими з огляду на конкуренцію.uk
dc.description.abstractВ статье рассмотрены основные тенденции развития современного мирового рынка высокотехнологичной продукции, а такжн представлен обзор маркетингового инструментария для обеспечения позиционирования высокотехнологичной продукции на рынке. Обосновано, что от особенностей товара зависит выбор маркетинговых инструментов для продвижения на рынке. Исследованы основные преимущества использования бенчмаркинга для продвижения высокотехнологичной продукции и определены его основные этапы. Бенчмаркинг осуществляется на стратегическом и оперативном уровнях. На стратегическом уровне бенчмаркинг предполагает концентрацию на слабых и сильных сторонах, которые являются стратегически важними, учитывая конкуренцию.ru
dc.description.abstractThe paper reviews the key trends in global high-tech market development. An overview of marketing tools for high-tech products market positioning is presented. It is argued that product characteristics affect the choice of marketing promotion tools. The key benefits of using benchmarking in high-tech products promotion are investigated along with identifying its basic stages. Benchmarking is carried out ad strategic and operational levels. At a strategic level, benchmarking assumes a focus on strengths and weaknesses which are strategically important given the competition.en
dc.languageuk
dc.subjecthigh-tech marketingen
dc.subjecthigh-tech productsen
dc.subjectbenchmarkingen
dc.subjectmarketing toolsen
dc.subjecthightech marketingen
dc.subjecthigh-tech entrepreneurshipen
dc.subjectвысокотехнологичный маркетингru
dc.subjectвысокотехнологичная продукцияru
dc.subjectбенчмаркингru
dc.subjectмаркетинговые инструментыru
dc.subjectмаркетинг высоких технологийru
dc.subjectвысокотехнологичное предпринимательствоru
dc.subjectвисокотехнологічний маркетингuk
dc.subjectвисокотехнологічна продукціяuk
dc.subjectбенчмаркінгuk
dc.subjectмаркетингові інструментиuk
dc.subjectмаркетинг високих технологійuk
dc.subjectвисокотехнологічне підприємництвоuk
dc.titleТеоретичні аспекти використання бенчмаркінгу для просування високотехнологічної продукції на міжнародних ринкахuk
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorPtashchenko, O. V.en
local.contributor.altauthorПтащенко, Е. В.ru
local.subject.sectionСучасні тенденції та проблеми управлінняuk
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія Економічні наукиuk
local.source.number№ 6 (117)uk
local.subject.method0
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V117_P072-079.pdf244,47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.