Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9154
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКрахмальова, Н. А.uk
dc.contributor.authorГончаренко, І. М.uk
dc.date.accessioned2018-05-10T18:59:55Z-
dc.date.available2018-05-10T18:59:55Z-
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationКрахмальова Н. А. Адаптація зарубіжного досвіду застосування івент-маркетингу в практиці вітчизняних підприємств [Текст] / Н. А. Крахмальова, І. М. Гончаренко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія Економічні науки. - 2017. - № 6 (117). - С. 51-58.uk
dc.identifier.issn2413-0117
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9154-
dc.description.abstractУ статті представлено результати дослідження щодо адаптації зарубіжного досвіду застосування івент-маркетингу в практиці вітчизняних підприємств, обґрунтовано сильні та слабкі сторони використання цієї системи, надано ґрунтовний аналіз ринку подібних послуг в Україні, а також запропоновано алгоритм запровадження подієвого маркетингу для розвитку вітчизняного бізнесу.uk
dc.description.abstractВ статье представлены результаты исследования по адаптации зарубежного опыта применения ивент-маркетинга в практике отечественных предприятий, обоснованы сильные и слабые стороны использования данной системы, представлен основательный анализ рынка данных услуг в Украине, а также предложен алгоритм введения событийного маркетинга для развития отечественного бизнеса.ru
dc.description.abstractThe article presents the research findings on adaptation of international experience of event marketing application in the practice of domestic enterprises. The strengths and weaknesses of using this system are identified. A thorough analysis of event marketing services market in Ukraine is carried out. The algorithm of event marketing implementation to foster domestic business development is presented.en
dc.languageuk
dc.subjectevent marketingen
dc.subjectmarketing servicesen
dc.subjectbrand positioningen
dc.subjecttarget audienceen
dc.subjectSWOT analysisen
dc.subjectorganizational industryen
dc.subjectсобытийный маркетингru
dc.subjectмаркетинг услугru
dc.subjectпозиционирование брендаru
dc.subjectцелевая аудиторияru
dc.subjectSWOT-анализru
dc.subjectорганизационная индустрияru
dc.subjectподієвий маркетингuk
dc.subjectмаркетинг послугuk
dc.subjectпозиціонування брендуuk
dc.subjectцільова аудиторіяuk
dc.subjectSWOT-аналізuk
dc.subjectорганізаційна індустріяuk
dc.titleАдаптація зарубіжного досвіду застосування івент-маркетингу в практиці вітчизняних підприємствuk
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorKrakhmalova, N. A.en
local.contributor.altauthorGoncharenko, I. M.en
local.contributor.altauthorКрахмалёва, Н. А.ru
local.contributor.altauthorГончаренко, И. Н.ru
local.subject.sectionСучасні тенденції та проблеми управлінняuk
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія Економічні наукиuk
local.source.number№ 6 (117)uk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра підприємництва та бізнесуuk
local.subject.method0
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V117_P051-058.pdf1,12 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.