Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/850
Title: | Реалізація потенціалу енергоефективності як напрям підвищення рівня енергобезпеки вищих навчальних закладів |
Authors: | Гончаренко, І. М. |
Keywords: | energy efficiency energy saving energy security resources potential higher educational institution энергоэффективность энергосбережение энергобезопасность ресурсы потенциал высшее учебное заведение енергоефективність енергозбереження енергобезпека ресурси потенціал вищий навчальний заклад |
Issue Date: | 2014 |
Citation: | Гончаренко І. М. Реалізація потенціалу енергоефективності як напрям підвищення рівня енергобезпеки вищих навчальних закладів [Текст] / І. М. Гончаренко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2014. - № 5 (79). - C. 11-16. |
Source: | Вісник Київського національного університету технологій та дизайну |
Abstract: | Використано такі загальнонаукові методи: експертного аналізу (з проблем ефективного використання енергоресурсів), аналітичний та системний (для виділення напрямків реалізації потенціалу енергоефективності), економічного аналізу та діагностики (для згрупування, узагальнення енергозберігаючих заходів). Розглянуто можливості енергозбереження у вищих навчальних закладах, запропоновано заходи щодо реалізації потенціалу енергоефективності у вищих навчальних закладах. Досліджено проблеми енергозбереження, визначено потенціал енергоефективності як пріоритетний напрям підвищення рівня енергобезпеки вищих навчальних закладів. |
URI: | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/850 |
Faculty: | Факультет економіки та бізнесу |
Department: | Кафедра підприємництва та бізнесу |
Appears in Collections: | Наукові публікації (статті) Вісник КНУТД Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
V79_P011-016.pdf | 255,49 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.