Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/8139
Title: Бренд як носій іміджу підприємства
Authors: Мурована, Л. В.
Тонкошкурова, Н. Ю.
Keywords: імідж
бренд
торгова марка
репутація
стратегія брендінгу
Issue Date: 2017
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Тонкошкурова Н. Ю. Бренд як носій іміджу підприємства / Н. Ю. Тонкошкурова ; наук. кер. Л. В. Мурована // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVI Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (27-28 квітня 2017 р., Київ). - К. : КНУТД, 2017. - Т. 3 : Економіка інноваційної діяльності підприємств. - С. 359-360.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/8139
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
Appears in Collections:Економіка інноваційної діяльності підприємств
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
NRMSE2017_V3_P359-360.pdf428,2 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.