Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7905
Title: Бренд, людські емоції та способи впливу на них
Authors: Бугас, Валерій Васильович
Сапян, А. С.
Keywords: поведінка людини
психотип особистості
реклама
людські емоції
маркетинг
бренд
брендинг
Issue Date: 2017
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Сапян А. С. Бренд, людські емоції та способи впливу на них / А. С. Сапян ; наук. кер. В. В. Бугас // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVI Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (27-28 квітня 2017 р., Київ). - К. : КНУТД, 2017. - Т. 3 : Економіка інноваційної діяльності підприємств. - С. 205-206.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7905
Appears in Collections:Економіка інноваційної діяльності підприємств

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
NRMSE2017_V3_P205-206.pdf393,02 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.