Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7895
Title: Вплив кольору на візуальне сприйняття образу компанії
Authors: Андріяшенко, І. В.
Басанець, О. П.
Бистрякова, В. Н.
Павленко, А. Ф.
Осипчук, М. В.
Keywords: visual perception
color effect
corporate image
advertising industry
colour
визуальное восприятие
влияние цвета
образ компании
рекламная индустрия
цвет
візуальне сприйняття
вплив кольору
образ компанії
рекламна індустрія
кольорове співвідношення
Issue Date: 2017
Citation: Вплив кольору на візуальне сприйняття образу компанії [Текст] / І. В. Андріяшенко, О. П. Басанець, В. Н. Бистрякова, А. Ф. Павленко, М. В. Осипчук // Технології та дизайн. - 2017. - № 3 (24).
Source: Технології та дизайн
Abstract: В ході вивчення питання впливу кольору на емоційне переживання людиною сприйняття кольорового образу було досліджено доцільність використання певних кольорових пар (співвідношень), які по класифікації психології кольору найбільше відповідають певній тематиці, образу компанії. Окрему увагу в даній роботі приділено психологічним характеристикам кольорів та їх використанню в рекламній індустрії. Аналіз психоемоційного процесу впливу кольору на візуальне сприйняття певних образів надав базу підбору кольорових гам для рекомендації при створенні візуального образу компанії.
В ходе изучения вопроса влияния цвета на визуальное восприятие образа компании, было исследовано, что психологическая характеристика цветов помогает разработать визуальный образ компании, который будет влиять не только на разум, но и на чувства. Особое внимание в данной работе уделено психологическим характеристикам цветов и их использованию в рекламной индустрии. Анализ психо-эмоционального процесса влияния цвета на визуальное восприятие определенных образов предоставил базу подбора цветовых гамм для рекомендации при создании визуального образа компании.
In examining the question of the effect of color on the visual perception of the corporate image has been studied that psychological characteristics of color helps to develop a visual image of the company, which will affect not only the mind but also on the senses. Special attention in this work is given to the psychological characteristics of colors and their use in the advertising industry. Analysis of the process of mental and emotional impact of color on the visual perception of certain images provided the base selection of colors for the recommendation to create a visual image of the company.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7895
Faculty: Факультет дизайну
Department: Кафедра образотворчого мистецтва та графічного дизайну
ISSN: 2304-2605
Appears in Collections:Електронний науковий журнал «Технології та дизайн»
Наукові публікації (статті)
Кафедра графічного дизайну (ГД)

Files in This Item:
File SizeFormat 
td_2017_N3_06.pdf575,05 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.