Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/786
Назва: Підвищення якості рівня набутих знань при використанні інформаційних задач управління маркетингом
Автори: Яренко, А. В.
Ключові слова: software
software package
marketing management
marketing objectives
marketing professionals
marketers
программное обеспечение
пакет прикладных программ
управление маркетингом
задачи маркетинга
специалисты по маркетингу
маркетолог
програмне забезпечення
пакет прикладних програм
управління маркетингом
задачі маркетингу
фахівці з маркетингу
маркетолог
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Яренко А. В. Підвищення якості рівня набутих знань при використанні інформаційних задач управління маркетингом [Текст] / А. В. Яренко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну : матеріали V міжнар. наук.-практ. конф. "Ефективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти України", 2 жовтня 2015 р. - 2015. - Спец. вип. : Серія "Економічні науки". - C. 161-168.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну
Короткий огляд (реферат): Розроблені інформаційні задачі маркетингової діяльності підприємства при використанні програмного забезпечення на об’єктно-орієнтовній мові програмування Object Pascal в системі Delphi для підвищенні якості надання освіти майбутнім фахівцям з маркетингу. При проведенні досліджень були використані загальнонаукові та спеціальні методи: маркетингового аналізу, концептуального аналізу, діалектики, індукції і дедукції тощо. Розроблене програмне забезпечення комплексу маркетингових задач надає змогу студентам зрозуміти співвідношення маркетингу і стратегій підприємства. При цьому, студенти можуть набувати практичні навички щодо прийняття управлінських рішень при вирішенні різноманітних проблемних питань, що створюються на виробництві. Запропоновані підходи до вирішення маркетингових задач можуть використовуватися як у навчальному процесу, так і у виробничій діяльності підприємств та наукових розробках. Практична значимість полягає у застосуванні маркетингових задач в навчальному процесі студентами при проведенні аналізу ринку для всебічного оволодіння прийомами та методами прикладних програм з метою підвищення якості рівня набутих знань, а також у використанні задач фахівцями відділів маркетингу вітчизняних підприємств.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/786
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Розташовується у зібраннях:Вісник КНУТД
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Ефективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти України

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V90sp_P161-168.pdf284,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.