Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/786
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯренко, А. В.uk
dc.date.accessioned2016-02-11T11:06:29Z-
dc.date.available2016-02-11T11:06:29Z-
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationЯренко А. В. Підвищення якості рівня набутих знань при використанні інформаційних задач управління маркетингом [Текст] / А. В. Яренко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну : матеріали V міжнар. наук.-практ. конф. "Ефективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти України", 2 жовтня 2015 р. - 2015. - Спец. вип. : Серія "Економічні науки". - C. 161-168.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/786-
dc.description.abstractРозроблені інформаційні задачі маркетингової діяльності підприємства при використанні програмного забезпечення на об’єктно-орієнтовній мові програмування Object Pascal в системі Delphi для підвищенні якості надання освіти майбутнім фахівцям з маркетингу. При проведенні досліджень були використані загальнонаукові та спеціальні методи: маркетингового аналізу, концептуального аналізу, діалектики, індукції і дедукції тощо. Розроблене програмне забезпечення комплексу маркетингових задач надає змогу студентам зрозуміти співвідношення маркетингу і стратегій підприємства. При цьому, студенти можуть набувати практичні навички щодо прийняття управлінських рішень при вирішенні різноманітних проблемних питань, що створюються на виробництві. Запропоновані підходи до вирішення маркетингових задач можуть використовуватися як у навчальному процесу, так і у виробничій діяльності підприємств та наукових розробках. Практична значимість полягає у застосуванні маркетингових задач в навчальному процесі студентами при проведенні аналізу ринку для всебічного оволодіння прийомами та методами прикладних програм з метою підвищення якості рівня набутих знань, а також у використанні задач фахівцями відділів маркетингу вітчизняних підприємств.uk
dc.languageuk
dc.subjectsoftwareen
dc.subjectsoftware packageen
dc.subjectmarketing managementen
dc.subjectmarketing objectivesen
dc.subjectmarketing professionalsen
dc.subjectmarketersen
dc.subjectпрограммное обеспечениеru
dc.subjectпакет прикладных программru
dc.subjectуправление маркетингомru
dc.subjectзадачи маркетингаru
dc.subjectспециалисты по маркетингуru
dc.subjectмаркетологru
dc.subjectпрограмне забезпеченняuk
dc.subjectпакет прикладних програмuk
dc.subjectуправління маркетингомuk
dc.subjectзадачі маркетингуuk
dc.subjectфахівці з маркетингуuk
dc.subjectмаркетологuk
dc.titleПідвищення якості рівня набутих знань при використанні інформаційних задач управління маркетингомuk
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorYarenko, A.en
local.contributor.altauthorЯренко, А. В.ru
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайнуuk
local.source.numberСпец. вип.uk
local.source.seriesСерія "Економічні науки"uk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
Розташовується у зібраннях:Вісник КНУТД
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Ефективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти України

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V90sp_P161-168.pdf284,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.