Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7832
Назва: Вплив етапу життєвого циклу підприємства на зміст стратегії його розвитку
Автори: Гончаров, Ю. В.
Майстренко, В. О.
Ключові слова: управління продукцією
конкурентні переваги
стратегія управління
Дата публікації: 2017
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Майстренко В. О. Вплив етапу життєвого циклу підприємства на зміст стратегії його розвитку / В. О. Майстренко ; наук. кер. Ю. В. Гончаров // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVI Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (27-28 квітня 2017 р., Київ). - К. : КНУТД, 2017. - Т. 3 : Економіка інноваційної діяльності підприємств. - С. 129-130.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7832
Розташовується у зібраннях:Економіка інноваційної діяльності підприємств

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
NRMSE2017_V3_P129-130.pdf357,39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.