Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7714
Title: Ефективність рекламної діяльності підприємств в сучасних умовах
Authors: Борецька, Н. П.
Молчанова, О. О.
Keywords: реклама
ефективність реклами
рекламні засоби
оцінка впливу реклами на споживача
Issue Date: 2017
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Молчанова, О. О. Ефективність рекламної діяльності підприємств в сучасних умовах / О. О. Молчанова ; наук. кер. Н. П. Борецька // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVI Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (27-28 квітня 2017 р., Київ). - К. : КНУТД, 2017. - Т. 3 : Економіка інноваційної діяльності підприємств. - С. 27-28.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7714
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра економіки та сфери обслуговування
Appears in Collections:Економіка інноваційної діяльності підприємств
Кафедра смарт-економіки (СЕ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
NRMSE2017_V3_P027-028.pdf450,05 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.