Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7558
Назва: Критерії формування модних тенденцій та проектних образів масового вжитку в індустрії моди
Інші назви: Критерии формирования модных тенденций и проектных образов массового потребления в индустрии моды
The criteria of forming of fashion trends and project images of mass consumption in fashion industry
Автори: Чупріна, Н. В.
Ключові слова: суспільство споживання
масова мода
індустрія моди
модний образ
висока мода
модні тенденції
общество потребления
массовая мода
индустрия моды
модный образ
высокая мода
модные тенденции
society of consumption
mass fashion
fashion industry
fashion image
haute couture
fashion trends
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Чупріна Н. В. Критерії формування модних тенденцій та проектних образів масового вжитку в індустрії моди / Н. В. Чупріна // Мистецтвознавчі записки : зб. наук. пр. – 2017. – Вип. 31. – С. 252-260.
Source: Мистецтвознавчі записки
Notes on art criticism
Короткий огляд (реферат): Метою статті є визначення факторів та критеріїв формування модних тенденцій та проектних образів в індустрії моди, заснованих на асиміляції різних проявів офіційної та вуличної моди, з урахуванням розвитку та трансформації в часі соціально-культурних стандартів суспільства масового вжитку. Методологія дослідження передбачає застосування системного підходу до процесу проектування костюма, що проявляється у класифікації проектно-типологічних засобів формування асортименту та проектування сучасного одягу масового вжитку в індустрії моди.
Цель работы – характеристика факторов и критериев формирования модных тенденций и проектных образов в индустрии моды, основанных на ассимиляции различных проявлений официальной и уличной моды, с учетом развития и трансформации во времени социально-культурных стандартов общества массового потребления. Методология данного исследования определяется применением системного подхода к процессу проектирования костюма, что проявляется в классификации проектно-типологических средств формирования ассортимента и проектирования современной одежды массового потребления в индустрии моды.
The purpose of the article is to define the description of factors and criteria of forming of fashion tendencies and project images in fashion industry, based on assimilation of different forms of official and street fashion, provided to the development and transformation of the social and cultural standards in the society of mass consumption. The basis of the research methodology is formed by the method of design of the systems, which determines efficiency of application of system approach to the process of planning of costumes. The principles of the system approach are highlighted in the classification of typical and projective facilities of forming the assortment and planning of modern clothes of mass consumption in fashion industry.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7558
Faculty: Факультет дизайну
Department: Кафедра мистецтва та дизайну костюма
ISSN: 2226-2180
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра мистецтва та дизайну костюма (МДК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20171013_302.pdf231,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
20171013_302_Titul.pdf311,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
20171013_302_Zmist.pdf489,82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.