Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7552
Title: Діалогічність як спосіб формування толерантної особистості
Other Titles: Dialogue as a method of forming a tolerant personality
Authors: Тьопенко, Юлія Андріївна
Стежко, Ю. Г.
Keywords: діалогічність
діалогове спілкування
толерантність
конфліктність
Issue Date: Mar-2016
Publisher: Видавництво центру сучасної педагогіки "Навчання без кордонів" (Канада, Монреаль)
Citation: Тьопенко Ю.А. Діалогічність як спосіб формування толерантної особистості / Ю. А. Тьопенко, Ю. Г. Стежко // Актуальні питання, проблеми та перспективи розвитку гуманітарного знання у сучасному інформаційному просторі: національний та інтернаціональний аспекти. - Україна-Сербія-Азербайжан-Польща-Канада, 2016. – С. 223-226.
Abstract: Діалогічність, метод дискусій за належних психолого-педагогічних умов його реалізації правомірно визнати основним методом формування толерантності, комунікативної компетенції особистості. Обмінюючись думками, ідеями та визнаючи власні помилки, людина відчуває потребу в самокорекції, відбувається розчинення природної конфліктності в царині вербальної інтерсуб’єктивності.
Dialogic, a method discussions with appropriate psychological and pedagogical conditions of its implementation, it is legitimate to recognize the main method of formation of tolerance, communicative competence of the individual. Exchanging opinions, ideas, and acknowledging their own mistakes, the person feels the need for self-correction, there is a natural dissolution of conflict in the sphere of verbal intercommunication.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7552
Faculty: Інститут права та сучасних технологій
Department: Кафедра філології та перекладу
Appears in Collections:Кафедра філології та перекладу (ФП)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття 3 Тьопенко.pdf191,04 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.