Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7483
Назва: Удосконалення технологій обслуговування, як основна складова ефективного управління підприємством роздрібної торгівлі
Автори: Однолеток, М. І.
Дата публікації: 2017
Видавництво: Фінансова рада України
Бібліографічний опис: Однолеток М. І. Удосконалення технологій обслуговування, як основна складова ефективного управління підприємством роздрібної торгівлі / М. І. Однолеток // Економіка, фінанси і управління в XXI столітті: аналіз тенденцій та перспективи розвитку : зб. тез міжнар.наук.-практ. конф. (21 березня, 2017 р., м. Київ). - К. : Фінансова рада України, 2017. - Т. 2. - С. 53-55.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7483
Розташовується у зібраннях:Економіка, фінанси і управління в XXI столітті: аналіз тенденцій та перспективи розвитку

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20170321_EconFinance_V2_P053-055.pdf55,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.