Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7483
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОднолеток, М. І.-
dc.date.accessioned2017-10-09T09:15:32Z-
dc.date.available2017-10-09T09:15:32Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationОднолеток М. І. Удосконалення технологій обслуговування, як основна складова ефективного управління підприємством роздрібної торгівлі / М. І. Однолеток // Економіка, фінанси і управління в XXI столітті: аналіз тенденцій та перспективи розвитку : зб. тез міжнар.наук.-практ. конф. (21 березня, 2017 р., м. Київ). - К. : Фінансова рада України, 2017. - Т. 2. - С. 53-55.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7483-
dc.language.isoukuk
dc.publisherФінансова рада Україниuk
dc.titleУдосконалення технологій обслуговування, як основна складова ефективного управління підприємством роздрібної торгівліuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2017-03-21-
local.conference.nameЕкономіка, фінанси і управління в XXI столітті: аналіз тенденцій та перспективи розвиткуuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionПроблеми методології та практики управлінняuk
Розташовується у зібраннях:Економіка, фінанси і управління в XXI столітті: аналіз тенденцій та перспективи розвитку

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20170321_EconFinance_V2_P053-055.pdf55,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.