Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7419
Назва: Розробка програми матеріального стимулювання діяльності фахівців з продажу послуг стільникового зв'язку
Інші назви: Разработка программы материального стимулирования деятельности специалистов по продаже услуг сотовой связи
Development of the program of material stimulation of the activity of specialists on sale of cellular services
Автори: Гончаренко, І. М.
Дмитрієва, М. В.
Ключові слова: стимулювання діяльності фахівців
матеріальне стимулювання
послуги стільникового зв'язку
підвищення ефективності продажів
стимулирование деятельности специалистов
материальное стимулирование
услуги сотовой связи
повышение эффективности продаж
stimulation of specialists
financial incentives
cellular services
incentives
increase sales effectiveness
Дата публікації: 2017
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Гончаренко І. М. Розробка програми матеріального стимулювання діяльності фахівців з продажу послуг стільникового зв'язку / І. М. Гончаренко, М. В. Дмитрієва // Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні : зб. ст. за матеріалами Всеукр. наук.-практ. конф. (30 березня 2017 р., м. Київ). - К. : КНУТД, 2017. - С. 276-279.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто методичні засади щодо вибору стратегій підприємств з продажу послуг стільникового зв’язку. Автором проаналізовано методи стимулювання робітників, орієнтовані на покращення якості послуг. Запропоновано нові підходи до стратегій управління, що підвищать зацікавленість фахівців у ефективній роботі та якісному наданні послуг.
В статье рассмотрены методические основы к выбору стратегий предприятий по продаже услуг сотовой связи. Автором проанализированы методы стимулирования работников, ориентированные на улучшение качества услуг. Предложенные новые подходы к стратегиям управления повысят заинтересованность специалистов в эффективной работе и качественном предоставлении услуг.
The article considers methodological principles for choosing business strategies sales service provider. The author analyzed the incentives of workers, focused on improving the quality of services. New approaches to management strategies that will enhance the interest of professionals in the effective work and quality service delivery.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7419
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20170330_Cluster_P276-279.pdf324,12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.