Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7376
Назва: Стратегічне управління ринковою поведінкою підприємств побутових послуг
Інші назви: Стратегическое управление рыночным поведением предприятий бытовых услуг
The strategic management of market behavior of domestic services enterprises
Автори: Вергун, А. М.
Ромащенко, М. О.
Ключові слова: стратегія
інноваційна стратегія
стратегічне управління
ринкова поведінка
побутові послуги
стратегия
инновационная стратегия
стратегическое управление
рыночное поведение
бытовые услуги
strategy
innovation strategy
strategic management
market behavior
domestic services
Дата публікації: 2017
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Вергун А. М. Стратегічне управління ринковою поведінкою підприємств побутових послуг / А. М. Вергун, М. О. Ромащенко // Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні : зб. ст. за матеріалами Всеукр. наук.-практ. конф. (30 березня 2017 р., м. Київ). - К. : КНУТД, 2017. - С. 190-199.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена стратегічному управлінню поведінкою підприємства на ринку. Розглянуто впровадження інноваційних стратегій як основи стратегічного управління, за допомогою яких підприємство матиме змогу удосконалити свій потенціал та вийти на новий рівень розвитку. Запропоновано варіанти стратегій поведінки підприємства на ринку побутових послуг, які сприяють розвитку організацій.
Статья посвящена стратегическому управлению поведением предприятия на рынке. Рассмотрено внедрение инновационных стратегий как основы стратегического управления, с помощью которых предприятие будет иметь возможность усовершенствовать свой потенциал и выйти на новый уровень развития. Предложены варианты стратегий поведения предприятия на рынке бытовых услуг, способствующих развитию организаций.
The article is devoted to strategic management of behavior enterprise in the market. We considered the introduction of innovative strategies as foundations of strategic management, by which the company will be able to improve your potential and reach a new level of development. The proposed options strategies behavior of enterprise in the market of domestic services, contributing to the development of organizations.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7376
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра фінансів та фінансово-економічної безпеки
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні
Кафедра фінансів та бізнес-консалтингу (ФБК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20170330_Cluster_P190-199.pdf379,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.