Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7376
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВергун, А. М.-
dc.contributor.authorРомащенко, М. О.-
dc.date.accessioned2017-09-26T13:36:17Z-
dc.date.available2017-09-26T13:36:17Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationВергун А. М. Стратегічне управління ринковою поведінкою підприємств побутових послуг / А. М. Вергун, М. О. Ромащенко // Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні : зб. ст. за матеріалами Всеукр. наук.-практ. конф. (30 березня 2017 р., м. Київ). - К. : КНУТД, 2017. - С. 190-199.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7376-
dc.description.abstractСтаття присвячена стратегічному управлінню поведінкою підприємства на ринку. Розглянуто впровадження інноваційних стратегій як основи стратегічного управління, за допомогою яких підприємство матиме змогу удосконалити свій потенціал та вийти на новий рівень розвитку. Запропоновано варіанти стратегій поведінки підприємства на ринку побутових послуг, які сприяють розвитку організацій.uk
dc.description.abstractСтатья посвящена стратегическому управлению поведением предприятия на рынке. Рассмотрено внедрение инновационных стратегий как основы стратегического управления, с помощью которых предприятие будет иметь возможность усовершенствовать свой потенциал и выйти на новый уровень развития. Предложены варианты стратегий поведения предприятия на рынке бытовых услуг, способствующих развитию организаций.uk
dc.description.abstractThe article is devoted to strategic management of behavior enterprise in the market. We considered the introduction of innovative strategies as foundations of strategic management, by which the company will be able to improve your potential and reach a new level of development. The proposed options strategies behavior of enterprise in the market of domestic services, contributing to the development of organizations.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectстратегіяuk
dc.subjectінноваційна стратегіяuk
dc.subjectстратегічне управлінняuk
dc.subjectринкова поведінкаuk
dc.subjectпобутові послугиuk
dc.subjectстратегияuk
dc.subjectинновационная стратегияuk
dc.subjectстратегическое управлениеuk
dc.subjectрыночное поведениеuk
dc.subjectбытовые услугиuk
dc.subjectstrategyuk
dc.subjectinnovation strategyuk
dc.subjectstrategic managementuk
dc.subjectmarket behavioruk
dc.subjectdomestic servicesuk
dc.titleСтратегічне управління ринковою поведінкою підприємств побутових послугuk
dc.title.alternativeСтратегическое управление рыночным поведением предприятий бытовых услугuk
dc.title.alternativeThe strategic management of market behavior of domestic services enterprisesuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorВергун, А. Н.-
local.contributor.altauthorРомащенко, М. А.-
local.contributor.altauthorVerhun, A.-
local.contributor.altauthorRomashchenko, M.-
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра фінансів та фінансово-економічної безпекиuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2017-03-30-
local.conference.nameАктуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україніuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionФінансове забезпечення підтримки кластерного підприємництваuk
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні
Кафедра фінансів та бізнес-консалтингу (ФБК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20170330_Cluster_P190-199.pdf379,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.