Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7272
Title: Візуальна презентація інформації про профільні дисципліни як провідний фактор впливу на усвідомлений вибір студента
Authors: Донченко, С. В.
Мойсеєнко, С. І.
Жданова, О. А.
Keywords: Law of Ukraine «On Higher Education»
selective disciplines
information management
design - concept
Закон Украины «О высшем образовании»
дисциплины свободного выбора
информационное обеспечение
дизайн - проект
Закон України «Про вищу освіту»
дисципліни вільного вибору
інформаційне забезпечення
дизайн – проект
Issue Date: 2017
Citation: Донченко С. В. Візуальна презентація інформації про профільні дисципліни як провідний фактор впливу на усвідомлений вибір студента [Текст] / С. В. Донченко, С. І. Мойсеєнко, О. А. Жданова // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія Економічні науки. - 2017. - № 2 (109). - C. 15-21.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія Економічні науки
Abstract: В статті визначено основні підходи до формування інформаційного забезпечення профільних дисциплін задля підвищення ефективності вибору студентами навчальних дисциплін варіативних складових освітніх програм та усунення факторів підсвідомого впливу на їх усвідомлений вибір; викладено результати анкетного опитування студентів та розроблено дизайн - концепцію макету презентації вибіркових дисциплін з конструювання та технології швейних виробів.
В статье определены основные подходы к формированию информационного обеспечения профильных дисциплин с целью повышения эффективности выбора студентами учебных дисциплин вариативных составляющих образовательных программ и устранения факторов подсознательного влияния на их осознанный выбор; изложены результаты анкетного опроса студентов и разработана дизайн - концепция макета презентации выборочных дисциплин по конструированию и технологии швейных изделий.
The paper identified the main approaches to the information management formation for a modular environment to increase the efficiency of students' choice of educational disciplines of educational programs various components and the elimination of subconscious influence factors on their conscious choice; the results of students' questionnaire survey have been summarized; the layout presentation design-concept of selective disciplines has been developed.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7272
ISSN: 2413-0117
Appears in Collections:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра моди та стилю (МС)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
V109_P015-021.pdf718,26 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.