Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7148
Title: Завдання інтернет-маркетингу в процесі формування ринкових відносин
Authors: Шукліна, В. В.
Мироненко, О. С.
Issue Date: 2017
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Шукліна В. В. Завдання інтернет-маркетингу в процесі формування ринкових відносин / В. В. Шукліна, О. С. Мироненко // Сучасні детермінанти розвитку бізнес-процесів в Україні : матеріали наук. практ. інтернет-конф. (24 травня 2017 р., м. Київ). - К. : КНУТД, 2017. - С. 239-241.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7148
Appears in Collections:Сучасні детермінанти розвитку бізнес-процесів в Україні

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20170524_Determinant_P239-241.pdf221,05 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.