Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7136
Title: Особливості формування конкурентних переваг на ринках різних типів
Other Titles: Особенности формирования конкурентных преимуществ на рынках различных типов
Features of formation of competitive advantages in the markets of different types
Authors: Кононенко, Г. І.
Keywords: конкуренція
конкурентні переваги
монополія
ринок
олігополія
диференціація
конкуренция
конкурентные преимущества
рынок
монополия
дифференциация
олигополия
competition
competitive advantage
market monopoly differentiation
oligopoly
Issue Date: 2017
Citation: Кононенко Г. І. Особливості формування конкурентних переваг на ринках різних типів / Г. І. Кононенко // Економіка та суспільство. - 2017. - Вип. 8. - С. 264-270.
Source: Економіка та суспільство
Abstract: У статті виокремлено основні типи ринкових структур та види конкуренції на різнорідних ринках. Проаналізовано формування конкурентних переваг на ринку досконалої конкуренції. Акцентовано увагу на монополістичній конкуренції, ключовою рисою якої є диференціація продукту і методів його просування. Розглянуто основні джерела утримання конкурентних переваг на монопольно конкурентних ринках. Запропоновано напрями формування конкурентних переваг на монопольних ринках.
В статье выделены основные типы рыночных структур и виды конкуренции на разнородных рынках. Проанализированы условия формирования конкурентных преимуществ на рынке совершенной конкуренции. Акцентировано внимание на монополистической конкуренции, ключевой особенностью которой является дифференциация продукта и методов его продвижения. Рассмотрены основные источники конкурентных преимуществ на монопольно конкурентных рынках. Предложены направления формирования конкурентных преимуществ на монопольных рынках.
The article highlights the main types of market structures and types of competition in diverse markets. The analysis of formation of competitive advantages in the market of perfect competition. The attention to monopolistic competition, which is a key feature of product differentiation and methods of promotion. The basic source of competitive advantage in keeping the monopoly competitive markets. Directions creating competitive advantages in monopoly markets.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7136
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра фінансів та фінансово-економічної безпеки
ISSN: 2524-0072
Appears in Collections:Наукові публікації (статті)
Кафедра фінансів та бізнес-консалтингу (ФБК)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20170912_101.pdf508,75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.