Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7033
Назва: | Особистість викладача-філолога як чинник формування світогляду студентів-іноземців на заняттях з української та російської мов як іноземних |
Інші назви: | The Lecturer-Philologist’s Personality as a Students’ World Outlook Formation Factor at the Ukrainian and Russian as Foreign Language Classes |
Автори: | Дворянчикова, Світлана Євгенівна |
Ключові слова: | іноземні студенти українська мова як іноземна російська мова як іноземна міжнародні освітні послуги чинники формування світогляду інокомунікантів |
Дата публікації: | кві-2017 |
Видавництво: | Danubius University |
Бібліографічний опис: | Дворянчикова С. Є. Особистість викладача-філолога як чинник формування світогляду студентів-іноземців на заняттях з української та російської мов як іноземних / С. Є. Дворянчикова // Philological education in modern university – project-based approach to the work organization according to the guidelines of the European Qualifications Framework (experience of Danubius University) : Scientific and pedagogical internship, Slаdkoviсovo, Slovak Republic, April 26-28, 2017 / Slаdkoviсovo, Slovak Republic : Danubius University, 2017. – С. 20–24. |
Короткий огляд (реферат): | Репутація цивілізованої країни, котра наголошує на європейській інтеграції, вдале географічне положення, якісна фундаментальна академічна школа та помірна вартість навчання залишаються важливими чинниками для здобуття іноземцями вищої освіти в Україні. Викладач мовних дисциплін, який проводить багато часу з іноземним контингентом, спроможний грамотно інтерпретувати літературу, історію та соціально-політичні процеси, мотивувати до навчання, створювати міжнародний імідж не тільки вишу, а й країни взагалі. За типом матеріалу вивчення української та російської мов як іноземних, подібно до більшості дисциплін у європейських вишах, зорієнтовані на ринок праці, на практичне застосування, тобто на компетентності, які студенти використовуватимуть під час навчання та роботи. У якості засобу, що сприяє формуванню світогляду інокомунікантів, ми пропонуємо, наприклад, впровадження навчально-методичного комплексу матеріалів лінгвокультурного спрямування, котрий можна застосовувати як для індивідуальної, так і для проектно-командної роботи у групах. У межах одної теми студенти можуть виконувати різні завдання відповідно до спеціалізації, рівня підготовки, закладеним програмами нормам часу тощо. Фахівець-філолог, відносно до теми нашого повідомлення, є високо затребуваним спеціалістом, котрий водночас має великий потенціал і відповідальність у формуванні світогляду студентів-іноземців. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7033 |
Faculty: | Інститут права та сучасних технологій |
Department: | Кафедра філології та перекладу |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра філології та перекладу (ФП) Матеріали наукових конференцій та семінарів |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
intership_danubius-uni.sk_filolog_2017-20-24.pdf | 262,85 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.