Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/657
Назва: | Methodological requirements of the competitive approach in tourist formation of the future teachers |
Інші назви: | Методологические требования компетентностного подхода в туристическом образовании будущих учителей Методологічні вимоги компетентнісного підходу в туристичному навчанні майбутніх учителів |
Автори: | Dudorova, L. Yu. |
Ключові слова: | competetive approach future teachers requirements tourist education |
Дата публікації: | 2014 |
Бібліографічний опис: | Dudorova L. Yu. Methodological requirements of the competitive approach in tourist formation of the future teachers / L. Yu. Dudorova // Physical Education of Students. - 2014. - Vol. 2. - P. 13-17. |
Source: | Physical Education of Students |
Короткий огляд (реферат): | Purpose: to prove methodological requirements of the competetive approach in the tourist preparation of the future teachers. Material: the research work was made on the basis of studying of references, the analysis and synthesis of the received information, with the usage of the method of pedagogical designing. Results: methodological requirements of the competetive approach in tourist formation of the future teachers are considered and concretised. The methods of objective diagnosing of tourist preparation of the future teacher is opened. It is noticed that for objective diagnosing are necessary not only the subject (as it descends in traditional training), but also the system, professionally oriented criteria, allowing to measure level of forming of tourist competence of the future teacher. Conclusions: the universal structure of tourist competence of the future teachers consists of following components: motivational; cognitive; praxeological; individually-psychologic; the subjective. The assessment of these components allows to define complex level of forming of tourist competence of the future teacher. Цель: обосновать методологические требования компетентностного подхода в туристической подготовке будущих учителей. Материал: исследование проводилось на основе изучения литературных источников, анализа и синтеза полученной информации, с использованием метода педагогического проектирования. Результаты: рассмотрены и конкретизированы методологические требования компетентностного подхода в туристическом образовании будущих учителей. Раскрыта методика объективного диагностирования туристической подготовки будущего учителя. Отмечается, что для объективного диагностирования необходимы не предметные (как это происходит в традиционном обучении), а системные, профессионально ориентированные критерии, позволяющие измерить уровень сформированности туристической компетентности будущего учителя. Выводы: универсальная структура туристической компетентности будущих учителей состоит из следующих компонентов: ценностно-мотивационный; когнитивный; праксеологическиий; индивидуально-психологический; субъектный. Оценка этих компонентов позволяет определить комплексный уровень сформированности туристической компетентности будущего учителя. Мета: обґрунтувати методологічні вимоги компетентнісного підходу в туристичній підготовки майбутніх учителів. Матеріал: дослідження проводилось на основі вивчення літературних джерел, аналізу і синтезу одержаної інформації, з використанням методу педагогічного проектування. Результати: розглянуті і конкретизовані методологічні вимоги компетентнісного підходу у туристичній освіті майбутніх учителів. Розкрита методика об’єктивного діагностування туристичної підготовки майбутніх учителів. Відмічається, що для об’єктивного діагностування потрібні не тільки предметні (як це відбувається у традиційному навчанні), а і системні, професійно орієнтовані критерії, що дозволяють виміряти рівень сформованості туристичної компетентності майбутнього учителя. Висновки: універсальна структура туристичної компетентності майбутніх учителів складається з наступних компонентів: ціннісно-мотиваційний; когнітивний; праксеологічний; індивідуально-психологічний (професійно важливі якості); суб’єктний. Оцінка цих компонентів дозволяє визначити комплексний рівень сформованості туристичної компетентності майбутнього учителя. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/657 |
Faculty: | Факультет культурних і креативних індустрій |
Department: | Кафедра фізичного виховання та здоров'я |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації (статті) Кафедра фізичного виховання та здоров'я (ФВЗ) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
20160203_102.pdf | Англійською мовою | 267,53 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
20160203_102_rus.pdf | Російською мовою | 344,04 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.