Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/657
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorDudorova, L. Yu.-
dc.date.accessioned2016-02-09T09:33:25Z-
dc.date.available2016-02-09T09:33:25Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationDudorova L. Yu. Methodological requirements of the competitive approach in tourist formation of the future teachers / L. Yu. Dudorova // Physical Education of Students. - 2014. - Vol. 2. - P. 13-17.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/657-
dc.description.abstractPurpose: to prove methodological requirements of the competetive approach in the tourist preparation of the future teachers. Material: the research work was made on the basis of studying of references, the analysis and synthesis of the received information, with the usage of the method of pedagogical designing. Results: methodological requirements of the competetive approach in tourist formation of the future teachers are considered and concretised. The methods of objective diagnosing of tourist preparation of the future teacher is opened. It is noticed that for objective diagnosing are necessary not only the subject (as it descends in traditional training), but also the system, professionally oriented criteria, allowing to measure level of forming of tourist competence of the future teacher. Conclusions: the universal structure of tourist competence of the future teachers consists of following components: motivational; cognitive; praxeological; individually-psychologic; the subjective. The assessment of these components allows to define complex level of forming of tourist competence of the future teacher.uk
dc.description.abstractЦель: обосновать методологические требования компетентностного подхода в туристической подготовке будущих учителей. Материал: исследование проводилось на основе изучения литературных источников, анализа и синтеза полученной информации, с использованием метода педагогического проектирования. Результаты: рассмотрены и конкретизированы методологические требования компетентностного подхода в туристическом образовании будущих учителей. Раскрыта методика объективного диагностирования туристической подготовки будущего учителя. Отмечается, что для объективного диагностирования необходимы не предметные (как это происходит в традиционном обучении), а системные, профессионально ориентированные критерии, позволяющие измерить уровень сформированности туристической компетентности будущего учителя. Выводы: универсальная структура туристической компетентности будущих учителей состоит из следующих компонентов: ценностно-мотивационный; когнитивный; праксеологическиий; индивидуально-психологический; субъектный. Оценка этих компонентов позволяет определить комплексный уровень сформированности туристической компетентности будущего учителя.uk
dc.description.abstractМета: обґрунтувати методологічні вимоги компетентнісного підходу в туристичній підготовки майбутніх учителів. Матеріал: дослідження проводилось на основі вивчення літературних джерел, аналізу і синтезу одержаної інформації, з використанням методу педагогічного проектування. Результати: розглянуті і конкретизовані методологічні вимоги компетентнісного підходу у туристичній освіті майбутніх учителів. Розкрита методика об’єктивного діагностування туристичної підготовки майбутніх учителів. Відмічається, що для об’єктивного діагностування потрібні не тільки предметні (як це відбувається у традиційному навчанні), а і системні, професійно орієнтовані критерії, що дозволяють виміряти рівень сформованості туристичної компетентності майбутнього учителя. Висновки: універсальна структура туристичної компетентності майбутніх учителів складається з наступних компонентів: ціннісно-мотиваційний; когнітивний; праксеологічний; індивідуально-психологічний (професійно важливі якості); суб’єктний. Оцінка цих компонентів дозволяє визначити комплексний рівень сформованості туристичної компетентності майбутнього учителя.uk
dc.language.isoen_USuk
dc.subjectcompetetive approachuk
dc.subjectfuture teachersuk
dc.subjectrequirementsuk
dc.subjecttourist educationuk
dc.titleMethodological requirements of the competitive approach in tourist formation of the future teachersuk
dc.title.alternativeМетодологические требования компетентностного подхода в туристическом образовании будущих учителейuk
dc.title.alternativeМетодологічні вимоги компетентнісного підходу в туристичному навчанні майбутніх учителівuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorДудорова, Л. Ю.-
local.subject.sectionГуманітарні наукиuk
local.sourcePhysical Education of Studentsuk
local.subject.facultyФакультет культурних і креативних індустрійuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра фізичного виховання та здоров'яuk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра фізичного виховання та здоров'я (ФВЗ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20160203_102.pdfАнглійською мовою267,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
20160203_102_rus.pdfРосійською мовою344,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.