Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6534
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКирилко, Н. М.-
dc.date.accessioned2017-06-07T08:37:33Z-
dc.date.available2017-06-07T08:37:33Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationКирилко Н. М. Формування і розвиток виставкової ідеї в освітянському просторі України / Н. М. Кирилко // Викладання маркетингу: чому і як навчати студентів для роботи в умовах невизначеного підприємницького середовища : матеріали науково-практичної конференції, м. Київ, 27 березня 2009 р. – К. : Навчально-методичний центр "Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні", 2009. – С. 114-116.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6534-
dc.language.isoukuk
dc.publisherНавчально-методичний центр "Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні"uk
dc.titleФормування і розвиток виставкової ідеї в освітянському просторі Україниuk
dc.typeThesisuk
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра менеджменту та публічного адмініструванняuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2009-03-27-
local.conference.nameВикладання маркетингу: чому і як навчати студентів для роботи в умовах невизначеного підприємницького середовищаuk
local.subject.method0uk
Розташовується у зібраннях:Кафедра управління та смарт-інновацій (УСІ)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20170531_103.pdf1,72 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.