Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/649
Назва: | Креативна концепція навчання при підготовці економістів в умовах інтеграції до ЄС |
Автори: | Лойко, Д. М. |
Ключові слова: | higher education institutions the European Union creative technology training training of economists methods and techniques innovation высшее учебное заведение Европейский Союз креативные технологии обучения подготовка экономистов методы и методики инновации вищий навчальний заклад інтеграція Європейський Союз креативні технології навчання підготовка економістів методи та методики інновації |
Дата публікації: | 2015 |
Бібліографічний опис: | Лойко Д. М. Креативна концепція навчання при підготовці економістів в умовах інтеграції до ЄС / Д. М. Лойко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія "Економіка і вища освіта". - 2015. - № 5 (91). - C. 61-70. |
Source: | Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія "Економіка і вища освіта" |
Короткий огляд (реферат): | Методика дослідження передбачає використання методів аналізу та синтезу, порівняння (для визначення відмінностей традиційних та інноваційних методів навчання), методу узагальнення (для підведення підсумків результатів успішності і якості навчання при впровадженні інноваційних методів навчання), системного підходу (для систематизації складових особистості креатива). Проаналізовані ознаки, що є характерними для зміни традиційних методів навчання на інноваційні. Виділені основні інноваційні методи та методики навчання при підготовці економістів у вищих навчальних закладах. Обґрунтована доцільність застосування креативної концепції навчання для підвищення конкурентоздатності майбутніх фахівців в умовах євроінтеграції України. Виявлено, що в умовах євроінтеграції України змінюються вимоги до рівня підготовки майбутніх фахівців, зокрема, економістів, що потребує зміни методів навчання. Систематизовано основні складові особистості креатива. Доведена доцільність застосування інноваційних методів навчання: впровадження «ділових ігор», застосування мультимедійного обладнання для навчання, участь студентів у програмах академічної мобільності і в інших проектах ЄС. Розуміння необхідності впровадження креативної концепції навчання надає можливість впровадження інноваційних методів навчання, що дозволяє значно покращити підготовку майбутніх фахівців, зокрема, економістів і надати їм можливість бути конкурентоспроможними не тільки на ринку праці України, а і на європейському ринку праці. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/649 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації (статті) Вісник КНУТД |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
V91_P061-070.pdf | 247,73 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.