Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/649
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛойко, Д. М.uk
dc.date.accessioned2016-02-08T13:20:52Z-
dc.date.available2016-02-08T13:20:52Z-
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationЛойко Д. М. Креативна концепція навчання при підготовці економістів в умовах інтеграції до ЄС / Д. М. Лойко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія "Економіка і вища освіта". - 2015. - № 5 (91). - C. 61-70.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/649-
dc.description.abstractМетодика дослідження передбачає використання методів аналізу та синтезу, порівняння (для визначення відмінностей традиційних та інноваційних методів навчання), методу узагальнення (для підведення підсумків результатів успішності і якості навчання при впровадженні інноваційних методів навчання), системного підходу (для систематизації складових особистості креатива). Проаналізовані ознаки, що є характерними для зміни традиційних методів навчання на інноваційні. Виділені основні інноваційні методи та методики навчання при підготовці економістів у вищих навчальних закладах. Обґрунтована доцільність застосування креативної концепції навчання для підвищення конкурентоздатності майбутніх фахівців в умовах євроінтеграції України. Виявлено, що в умовах євроінтеграції України змінюються вимоги до рівня підготовки майбутніх фахівців, зокрема, економістів, що потребує зміни методів навчання. Систематизовано основні складові особистості креатива. Доведена доцільність застосування інноваційних методів навчання: впровадження «ділових ігор», застосування мультимедійного обладнання для навчання, участь студентів у програмах академічної мобільності і в інших проектах ЄС. Розуміння необхідності впровадження креативної концепції навчання надає можливість впровадження інноваційних методів навчання, що дозволяє значно покращити підготовку майбутніх фахівців, зокрема, економістів і надати їм можливість бути конкурентоспроможними не тільки на ринку праці України, а і на європейському ринку праці.uk
dc.languageuk
dc.subjecthigher education institutionsen
dc.subjectthe European Unionen
dc.subjectcreative technology trainingen
dc.subjecttraining of economistsen
dc.subjectmethods and techniquesen
dc.subjectinnovationen
dc.subjectвысшее учебное заведениеru
dc.subjectЕвропейский Союзru
dc.subjectкреативные технологии обученияru
dc.subjectподготовка экономистовru
dc.subjectметоды и методикиru
dc.subjectинновацииru
dc.subjectвищий навчальний закладuk
dc.subjectінтеграціяuk
dc.subjectЄвропейський Союзuk
dc.subjectкреативні технології навчанняuk
dc.subjectпідготовка економістівuk
dc.subjectметоди та методикиuk
dc.subjectінноваціїuk
dc.titleКреативна концепція навчання при підготовці економістів в умовах інтеграції до ЄСuk
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorLoikо, D. M.en
local.contributor.altauthorЛойко, Д. Н.ru
local.subject.sectionЕкономіка та управління підприємствамиuk
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія "Економіка і вища освіта"uk
local.source.number№ 5 (91)uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V91_P061-070.pdf247,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.