Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/649
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лойко, Д. М. | uk |
dc.date.accessioned | 2016-02-08T13:20:52Z | - |
dc.date.available | 2016-02-08T13:20:52Z | - |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.citation | Лойко Д. М. Креативна концепція навчання при підготовці економістів в умовах інтеграції до ЄС / Д. М. Лойко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія "Економіка і вища освіта". - 2015. - № 5 (91). - C. 61-70. | uk |
dc.identifier.uri | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/649 | - |
dc.description.abstract | Методика дослідження передбачає використання методів аналізу та синтезу, порівняння (для визначення відмінностей традиційних та інноваційних методів навчання), методу узагальнення (для підведення підсумків результатів успішності і якості навчання при впровадженні інноваційних методів навчання), системного підходу (для систематизації складових особистості креатива). Проаналізовані ознаки, що є характерними для зміни традиційних методів навчання на інноваційні. Виділені основні інноваційні методи та методики навчання при підготовці економістів у вищих навчальних закладах. Обґрунтована доцільність застосування креативної концепції навчання для підвищення конкурентоздатності майбутніх фахівців в умовах євроінтеграції України. Виявлено, що в умовах євроінтеграції України змінюються вимоги до рівня підготовки майбутніх фахівців, зокрема, економістів, що потребує зміни методів навчання. Систематизовано основні складові особистості креатива. Доведена доцільність застосування інноваційних методів навчання: впровадження «ділових ігор», застосування мультимедійного обладнання для навчання, участь студентів у програмах академічної мобільності і в інших проектах ЄС. Розуміння необхідності впровадження креативної концепції навчання надає можливість впровадження інноваційних методів навчання, що дозволяє значно покращити підготовку майбутніх фахівців, зокрема, економістів і надати їм можливість бути конкурентоспроможними не тільки на ринку праці України, а і на європейському ринку праці. | uk |
dc.language | uk | |
dc.subject | higher education institutions | en |
dc.subject | the European Union | en |
dc.subject | creative technology training | en |
dc.subject | training of economists | en |
dc.subject | methods and techniques | en |
dc.subject | innovation | en |
dc.subject | высшее учебное заведение | ru |
dc.subject | Европейский Союз | ru |
dc.subject | креативные технологии обучения | ru |
dc.subject | подготовка экономистов | ru |
dc.subject | методы и методики | ru |
dc.subject | инновации | ru |
dc.subject | вищий навчальний заклад | uk |
dc.subject | інтеграція | uk |
dc.subject | Європейський Союз | uk |
dc.subject | креативні технології навчання | uk |
dc.subject | підготовка економістів | uk |
dc.subject | методи та методики | uk |
dc.subject | інновації | uk |
dc.title | Креативна концепція навчання при підготовці економістів в умовах інтеграції до ЄС | uk |
dc.type | Article | |
local.contributor.altauthor | Loikо, D. M. | en |
local.contributor.altauthor | Лойко, Д. Н. | ru |
local.subject.section | Економіка та управління підприємствами | uk |
local.source | Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія "Економіка і вища освіта" | uk |
local.source.number | № 5 (91) | uk |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації (статті) Вісник КНУТД |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
V91_P061-070.pdf | 247,73 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.