Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6121| Title: | Інформатизація викладання хімії: від теорії до практики |
| Authors: | Деркач, Тетяна Михайлівна |
| Keywords: | викладання хімічних дисциплін застосування інформаційних технологій мультимедійне навчання інтерактивна дошка контроль знань окисно-відновні реакції струм база даних інформаційні технології освітній ресурс пакети програм прогнозування |
| Issue Date: | 2011 |
| Publisher: | Дніпропетровський національний університет |
| Citation: | Деркач Т. М. Інформатизація викладання хімії: від теорії до практики : монографія / Т. М. Деркач. - Дніпропетровськ : Вид-во ДНУ, 2011. - 244 с. |
| Abstract: | У монографії викладено результати теоретичного та експериментального дослідження методів застосування інформаційних технологій у викладанні хімії. Розглядаються психолого-педагогічні аспекти створення та проведення мультимедійних занять, дидактичні вимоги, етапи проектування і конструювання навчального заняття, описуються технологічні прийоми, що сприяють підвищенню ефективності навчання, аналіз теоретичних положень супроводжується практичними прикладами. |
| URI: | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6121 |
| Faculty: | Факультет хімічних та біофармацевтичних технологій |
| Department: | Кафедра промислової фармації |
| ISBN: | 978-966-551-338-4 |
| Appears in Collections: | Наукові видання (Монографії) Кафедра промислової фармації (ПФ) Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну (ПОСТД) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Cover2017.ZZ_Image009.jpg | Обкладинка | 36,26 kB | JPEG | ![]() View/Open |
| 20170419_Derkach_P001-006.pdf | Титульна сторінка + Вступ | 269,47 kB | Adobe PDF | View/Open |
| 20170419_Derkach_P243-244.pdf | Зміст | 107,75 kB | Adobe PDF | View/Open |
| 20170419_Derkach.pdf | 28,95 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
