Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5893
Title: Методика формування ділової стратегії підприємства в сучасних ринкових умовах
Authors: Чернишева, О. М.
Issue Date: 2010
Citation: Чернишева О. М. Методика формування ділової стратегії підприємства в сучасних ринкових умовах [Текст] / О. М. Чернишева // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2010. - № 5 (т. 5). - C. 153-160.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну
Abstract: Доведено існування двох підходів до визначення місця ділової стратегії у стратегічному наборі підприємства; розглянуто існуючі методичні підходи до формування ділової стратегії підприємства; запропоновано показник економічної ефективності стратегічних зон господарювання для оцінювання ділової стратегії підприємства; запропоновано схему формування ділової стратегії підприємства; визначено та оцінено ділові стратегії для торговельного підприємства на ринку автозапчастин за допомогою даної схеми.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5893
ISSN: 1813-6796
Appears in Collections:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bul2010_N5T5_P153-160.pdf654,53 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.