Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5889
Назва: Вплив проведення виставок та ярмарків на розвиток діяльності підприємств легкої промисловості
Автори: Овчарек, В. Є.
Крахмальова, Н. А.
Дата публікації: 2010
Бібліографічний опис: Овчарек В. Є. Вплив проведення виставок та ярмарків на розвиток діяльності підприємств легкої промисловості [Текст] / В. Є. Овчарек, Н. А. Крахмальова // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2010. - № 5 (т. 5). - C. 129-133.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто особливості впливу виставок та ярмарків як інтегрованих маркетингових заходів на розвиток діяльності промислових підприємств та економіки країни в цілому. Визначено основні цілі та завдання суб'єктів виставкового ринку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5889
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
ISSN: 1813-6796
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра мультимедійного дизайну (МД)
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bul2010_N5T5_P129-133.pdf2,93 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.