Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5889
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОвчарек, В. Є.uk
dc.contributor.authorКрахмальова, Н. А.uk
dc.date.accessioned2017-04-07T07:15:08Z-
dc.date.available2017-04-07T07:15:08Z-
dc.date.issued2010
dc.identifier.citationОвчарек В. Є. Вплив проведення виставок та ярмарків на розвиток діяльності підприємств легкої промисловості [Текст] / В. Є. Овчарек, Н. А. Крахмальова // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2010. - № 5 (т. 5). - C. 129-133.uk
dc.identifier.issn1813-6796
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5889-
dc.description.abstractУ статті розглянуто особливості впливу виставок та ярмарків як інтегрованих маркетингових заходів на розвиток діяльності промислових підприємств та економіки країни в цілому. Визначено основні цілі та завдання суб'єктів виставкового ринку.uk
dc.languageuk
dc.titleВплив проведення виставок та ярмарків на розвиток діяльності підприємств легкої промисловостіuk
dc.typeArticle
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайнуuk
local.source.number№ 5 (т. 5)uk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра підприємництва та бізнесуuk
local.subject.method0
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра мультимедійного дизайну (МД)
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bul2010_N5T5_P129-133.pdf2,93 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.