Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5884
Title: Маркетингові підходи до формування асортименту товарів легкої промисловості
Authors: Мурована, Л. В.
Issue Date: 2010
Citation: Мурована Л. В. Маркетингові підходи до формування асортименту товарів легкої промисловості [Текст] / Л. В. Мурована // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2010. - № 5 (т. 5). - C. 108-112.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну
Abstract: У статті розглянуто теоретичні основи планування асортименту товарів легкої промисловості на засадах маркетингу. Досліджено різноманітність маркетингових підходів до формування асортиментної пропозиції та визначено особливості їх застосування вітчизняними виробниками одягу.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5884
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
ISSN: 1813-6796
Appears in Collections:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bul2010_N5T5_P108-112.pdf422,95 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.