Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД) : [998] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Logo
Стара назва – Кафедра економічної кібернетики та маркетингу (ЕКМ) (наказ № 240 від 13 листопада 2020 року)

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 361 до 380 з 998
Дата випускуНазваАвтор(и)
2021Як дизайн сайту впливає на його просуванняЄвсейцева, О. С.; Козелець, О. В.
2021Інформаційне забезпечення маркетингової діяльності підприємстваЄвсейцева, О. С.; Гладка, С. І.
2021Вплив аутсорсингу на оптимізацію витрат швейного підприємства за стадіями ланцюга створення вартості продукціїРадіонова, Наталія Йосипівна; Саюн, А. О.
2021Сучасний стан конкурентного середовища ринку сільськогосподарської продукції УкраїниШіковець, К. О.; Квіта, Г. М.
2021Інноваційні технології у сфері цифрового маркетингуБитик, О. Б.; Гутман, А. І.; Пономаренко, Ігор Віталійович
2021Using the energy efficiency HUB in the university energy management system in the context of preventing a new outbreak of the COVID-19 pandemicGryshchenko, Ivan
2021Фірмовий стиль як основа комунікаційної політики компаніїПономаренко, Ігор Віталійович; Баландюк, Андрій
18-чер-2021Experience in teaching analytical chemistry in a joint English-language educational project of Chinese and Ukrainian universitiesGryshchenko, Ivan; Jin, Liqiang; Derkach, Tetiana M.; Tang, Shaoying
2020Формування системи управління проектами на підприємствіПономаренко, Ігор Віталійович; Ярема, К. О.; Мамедов, Вугар
2020Стратегія діяльності грузинських виробників вин на українському ринкуПономаренко, Ігор Віталійович; Ярема, К. О.; Пховелішвілі, Іза
кві-2018Marketing Internet communication peculiarities in educational services promotionPodolna, Valentina; Ievseitseva, Olena
2018Lead generation as a kind of Internet marketingEvseytseva, Olena; Shytko, Anastasiia; Potiekha, Denys
кві-2017Дослідження особливостей методики розробки рекламної кампанії вищого навчального закладуЄвсейцева, О. С.; Кретова, Д. В.
бер-2017Public relation як система формування іміджу вузуЄвсейцева, О. С.; Лучанська, І. В.
кві-2017Аналіз поведінки споживача методом "мапа подорожі споживача"Євсейцева, О. С.; Потєха, Д. С.
бер-2017Особливості розробки маркетингової стратегії вищого навчального закладуЄвсейцева, О. С.; Новіков, Д. В.
гру-2018Співпраця представників українського бізнесу та закладів вищої освіти як засіб освітньої інноваціїЄвсейцева, О. С.; Колесник, Б. О.; Волковинська, П. С.
бер-2019Таргетинг – цілеспрямований вплив на споживачаЄвсейцева, О. С.; Меркулова, Д. Д.
бер-2019Стратегічний маркетинг як інструмент підтримки конкурентоспроможності аграрних компанійЄвсейцева, О. С.; Волковинська, П. С.
чер-2020Методологія оцінки ефективності брендінгуЛуців, Т.; Євсейцева, О. С.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 361 до 380 з 998