Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД) : [998] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Logo
Стара назва – Кафедра економічної кібернетики та маркетингу (ЕКМ) (наказ № 240 від 13 листопада 2020 року)

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 341 до 360 з 998
Дата випускуНазваАвтор(и)
2021Особливості використання маркетингу впливуПономаренко, Ігор Віталійович
2021Використання оптимізаційних моделей при викладанні дисципліни маркетингове ціноутворенняКвіта, Г. М.; Шіковець, К. О.
2021Problems of interaction: universities – businessZimbalevska, Yu. V.
2021Improvement of documentation of settlements with buyers and customers for the purpose of strengthening information security of the enterpriseSlepchenko, V. P.; Sayun, A. O.
2021Методика та організація обліку, контролю та фінансового аналізу розрахунків із покупцями та замовникамиСлепченко, В. П.; Саюн, А. О.
2021Сутність грошових коштівСілівончик, О. Б.; Саюн, А. О.
2021Organization of internal audit of funds at the enterpriseSilivonchyk, O. B.; Sayun, A. O.
2021Features of the organization of accounting at the enterpriseSilivonchyk, O. B.; Sayun, A. O.
2021Нормативно-правове регулювання складання фінансової звітності за міжнародними стандартами в УкраїніБазилевич, І. Є.; Саюн, А. О.
2021Цифрова економіка – економіка ХХІ століттяМихайлов, І. О.; Квіта, Г. М.
2021Домінанти соціально-економічного розвитку України в умовах інноваційного типу прогресуХмельницька, Л. В.; Пономаренко, Ігор Віталійович
2021Особливості використання маркетингу соціальних мереж компаніямиСябро, С. В.; Пономаренко, Ігор Віталійович
2021Підвищення ефективності методів адаптаційного регулювання в умовах цифрової економікиСидоренко, М. А.; Пономаренко, Ігор Віталійович
2021Запровадження стратегії SMMРізенко, П. Р.; Пономаренко, Ігор Віталійович
2021Особливості використання Decibel Insight для підвищення лояльності клієнтівПавлюк, К. М.; Пономаренко, Ігор Віталійович
2021Сучасні закономірності аналізу ринку праці УкраїниМарченко, О. С.; Квіта, Г. М.; Шіковець, К. О.
2021Бенчмаркінг як потужний інструмент конкурентоспроможності і підвищення ефективності бізнесуГалака, М. П.; Пономаренко, Ігор Віталійович
2021Оцінювання ефективності мобільних ігор за допомогою метрикПономаренко, Ігор Віталійович; Цимбал, О. Г.
2021User Experience Design – мистецтво і наука створення позитивних емоцій через взаємодію з продуктомЮркевич, Т. В.; Євсейцева, О. С.
2021Рекламна монетизація в ігровій індустріїПономаренко, Ігор Віталійович; Ярема, К. О.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 341 до 360 з 998