Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД) : [1014] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Logo
Стара назва – Кафедра економічної кібернетики та маркетингу (ЕКМ) (наказ № 240 від 13 листопада 2020 року)

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 301 до 320 з 1014
Дата випускуНазваАвтор(и)
кві-2017Організація маркетингових досліджень в банках УкраїниЄвсейцева, О. С.; Мороз, І. О.
кві-2017Основні принципи стратегічного маркетингового планування на підприємствахЄвсейцева, О. С.; Духніч, С. Є.
кві-2017Маркетингові дослідження у процесі удосконалення комплексу маркетингу підприємстваЄвсейцева, О. С.; Зінорук, Л. В.
2022Digital-marketing as a modern tool for promotion of goods and services in social networksYevseitseva, Olena; Liulchak, Z.; Semenda, O.; Järvis, M.; Ponomarenko, Igor
2022Трансформація цифрового маркетингу під впливом COVID-19Пономаренко, Ігор Віталійович; Мельник, М. О.
2022Інтеграція інновацій у цифровий маркетингПономаренко, Ігор Віталійович; Литовченко, А. Г.
2022Brand formation to ensure Ukraine's international competitivenessZimbalevska, Yu. V.
2022Особливості використання Project Management у маркетингуПрокопенко, Т. О.; Пономаренко, Ігор Віталійович
2022Місце зведення даних у нейромаркетингуКвіта, Г. М.; Шіковець, К. О.
2022Цифровізація маркетингу в умовах воєнного стануСаюн, А. О.
2022Digital management tehnologies in the condition of sustanable developmentShikovets, Catherine; Kvita, Halyna; Bebko, S.
жов-2021The system and situational models of business activityShikovets, Catherine; Kvita, Halyna; Bebko, S.
гру-2021Системно-ситуаційне моделювання цілей сталого розвиткуШіковець, К. О.; Квіта, Г. М.; Єрьоменко, Я. М.
2022Адаптація маркетингових стратегій до особливостей різних поколінь споживачівПономаренко, Ігор Віталійович; Бугас, В.
2022Цифровізація діяльності закладів вищої освіти в умовах післявоєнного відновлення УкраїниСаюн, А. О.; Бунда, О. М.
2022Digital-інструментарій маркетологаШіковець, К. О.; Квіта, Г. М.
2022Взаємодія представників українського бізнесу та освіти як засіб інтеграції в умовах глобалізованого світуКостинець, Ю. В.; Колесник, Б. О.
2022The systematization of methodological tools of the cost management system of the enterpriseRadionova, Nataliia; Skrypnyk, M. I.; Matiukha, M.; Sayun, A.; Bunda, O.
2022Порівняння засобів збільшення власної аудиторії бренду у соціальних мережахКостинець, Ю. В.; Колесник, Б. О.
2021Building a network of energy knowledge hub centres to forecast the priority development of energy efficiency and energy saving programmes in higher education institutionsGryshchenko, Ivan; Verhun, M. O.; Prokhorovskyi, A. S.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 301 до 320 з 1014