Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД) : [998] Collection home page

Logo
Стара назва – Кафедра економічної кібернетики та маркетингу (ЕКМ) (наказ № 240 від 13 листопада 2020 року)

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 301 to 320 of 998
Issue DateTitleAuthor(s)
2022Взаємодія представників українського бізнесу та освіти як засіб інтеграції в умовах глобалізованого світуКостинець, Ю. В.; Колесник, Б. О.
2022The systematization of methodological tools of the cost management system of the enterpriseRadionova, Nataliia; Skrypnyk, M. I.; Matiukha, M.; Sayun, A.; Bunda, O.
2022Порівняння засобів збільшення власної аудиторії бренду у соціальних мережахКостинець, Ю. В.; Колесник, Б. О.
2021Building a network of energy knowledge hub centres to forecast the priority development of energy efficiency and energy saving programmes in higher education institutionsGryshchenko, Ivan; Verhun, M. O.; Prokhorovskyi, A. S.
2021Mathematical modeling of increasing energy efficiency of the university in the energy hub knowledge systemGryshchenko, Ivan; Hanushchak-Yefimenko, L. M.; Scherbak, V. G.; Volianyk, O.
2021Foresight tools to enhance energy efficiency in buildings based on the University energy hubGryshchenko, Ivan; Bebko, S.
2021Implementing best practices for improving energy efficiency in universitiesGryshchenko, Ivan
2021Реалізація інноваційних підходів у цифровому маркетингуПономаренко, Ігор Віталійович
2021Інструмент Інтернет-маркетингу – SEO-оптимізація сайту підприємстваПономаренко, Ігор Віталійович; Сапян, Аліна Сергіївна
2021Використання методів Data Science для регулювання сфери охорони здоров’яПономаренко, Ігор Віталійович; Лубковська, О. А.
2021Побудова клієнтоорієнтованості шляхом застосування концепції lean-менеджментуПономаренко, Ігор Віталійович; Козачук, Анастасія
2021Особливості використання Data Science у сфері бізнесуПономаренко, Ігор Віталійович; Михайлов, І. О.
2021Особливості використання персоналізованого маркетингу в умовах діджиталізаціїПономаренко, Ігор Віталійович; Сябро, Сергій Миколайович
2021Використання рекомендаційних систем для оптимізації маркетингової стратегії компаніїПономаренко, Ігор Віталійович; Битик, Олександр Борисович
2021Особливості реалізації маркетингових інструментів в ігровій індустріїПономаренко, Ігор Віталійович; Цимбал, О. Г.
2021Інфлюенсери як важливий складник цифрового маркетингуПономаренко, Ігор Віталійович
2021Особливості формування маркетингових комунікацій в умовах цифровізаціїПономаренко, Ігор Віталійович
Feb-2021Імплементація принципів електронного врядування як основа реформування системи публічного управлінняКасич, Алла Олександрівна; Пономаренко, Ігор Віталійович; Бреус, Світлана Василівна; Десятник, Б. В.
Jan-2022Green tourism business as marketing perspective in environmental managementGryshchenko, Olena; Babenko, Vitalina; Bilovodska, Olena; Voronkova, Tayisiya; Ponomarenko, Igor; Shatskaya, Zorina
2021Маркетинг соціальних мереж як інструмент просування брендівПономаренко, Ігор Віталійович; Мельник, М. О.
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 301 to 320 of 998