Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД) : [1014] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Logo
Стара назва – Кафедра економічної кібернетики та маркетингу (ЕКМ) (наказ № 240 від 13 листопада 2020 року)

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 281 до 300 з 1014
Дата випускуНазваАвтор(и)
2012Диверсифікація економіки країни як спосіб підвищення інвестиційної активностіГеселева, Н. В.; Редько, М. В.
2012Дослідження моделі еволюції ЛамаркаЧубукова, О. Ю.; Іванченко, Г. Ф.
2010Прогнозування трудової активності персоналу із застосуванням регресійного моделюванняКвіта, Г. М.
2010Дослідження якісних показників інноваційної діяльності методами частотного аналізуГеселева, Н. В.; Корецький, С. Л.
2010Інтелектуальний капітал як визначальний чинник становлення в Україні економіки знаньЖарінова, А. Г.
2010Актуальні проблеми трансферу когнітивних технологійЧубукова, О. Ю.; Рубан, В. Я.
2017Аналіз зовнішньоекономічної діяльності сільського господарства України в умовах інтеграції до ЄСПономаренко, Ігор Віталійович; Віннікова, Інна Ігорівна; Гребньов, Георгій Миколайович
2022During wartime, all brands must be unitedNovakovich, M.; Polyvoda, V.; Ievseitseva, Olena
2022Development and peculiarities of branding in military timeDoroshenko, A.; Zagarna, D.; Lemishko, D.; Ievseitseva, Olena
2022Branding of transport with national symbolAntoniuk, L.; Barvnichenko, K.; Antonov, O.; Ievseitseva, Olena
2022The specifics of organizing an end-to-end marketing internet analytics systemGryshchenko, Ivan; Shkoda, D.
2022Natural products chemistryAndreyeva, Olga; Gryshchenko, Ivan
2022Створення мобільних додатків для туристичного ринкуПавленко, В. М.; Пономаренко, Ігор Віталійович
4-лип-2022Intrinsic motivation of Millennials and Generation Z in the new post-pandemic realityChala, Nina; Poplavska, Oksana; Danylevych, Nataliia; Ievseitseva, Olena; Sova, Roman
2009Формування маркетингового портфелю на підприємствах легкої промисловостіЄвсейцева, О. С.
2010Використання маркетингової діагностики в управлінні матеріальними потокамиЄвсейцева, О. С.
лис-2016Аналіз ринку роздрібної торгівліЄвсейцева, О. С.; Кухар, О. С.
жов-2016Психологічні аспекти вивчення поведінки споживачаЄвсейцева, О. С.; Потєха, Д. С.
тра-2016Сучасні методики прогнозування кон'юнктури ринку та їх використання при проведенні маркетингових дослідженьЄвсейцева, О. С.; Новіков, Д. В.
кві-2017Новітні технології Інтернет-маркетингуЄвсейцева, О. С.; Богуславська, М. В.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 281 до 300 з 1014