Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД) : [998] Collection home page

Logo
Стара назва – Кафедра економічної кібернетики та маркетингу (ЕКМ) (наказ № 240 від 13 листопада 2020 року)

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 141 to 160 of 998
Issue DateTitleAuthor(s)
2014Мобільна версія сайту як сучасна складова Інтернет-маркетингуЗимбалевська, Ю. В.; Печура, А. М.
2014Мерчандайзинг – маркетинг у торгівельній точціЗимбалевська, Ю. В.; Чередниченко, О. В.
2014Східний та західний підходи брендингуЗимбалевська, Ю. В.; Пефтієв, Є. Д.
2014Етапи формування та важелі посилення брендуЗимбалевська, Ю. В.; Христодорова, В. Р.
2014Кластеризація як спосіб диверсифікації інвестиційРедько, М. В.; Ольшанський, Г. В.
2014Фактори ризику на підприємстві ПАТ "Центренерго"Корецький, С. Л.; Шевченко, А. С.
2014Маркетинг у сфері транспортних послугКорецький, С. Л.; Моханько, В. Г.
2014Інвент-маркетинг як сучасний метод непрямого впливу на споживачаМурована, Л. В.
2014Контент-маркетинг і його значення в стратегії ведення бізнесуМурована, Л. В.; Зинорук, Л. В.
2014Соціальна реклама в Україні: проблеми та перспективи розвиткуМурована, Л. В.; Богуславська, М. В.
2014Особливості маркетингової діяльності Store Food Disribution LTD в УкраїніУсик, С. П.; Дробна, О. П.
2014Сутність спонсорства як елементу маркетингових комунікаційПодольна, В. В.; Гаврилюк, А. В.
2014Особливості вірусного маркетингуПодольна, В. В.; Вознюк, Л. О.
2014Рівень конкурентоспроможності вітчизняної продукції галузі легкої промисловості УкраїниЯренко, А. В.; Кондратьєва, Н. К.
2014Законодавче регулювання комплексу маркетингу в діяльності підприємств легкої промисловостіЯренко, А. В.; Кобко, К. Г.
2014Маркетингове дослідження молочного ринку УкраїниЯренко, А. В.; Мелещенко, Ю. С.
2014Ефективність реклами у Wi-Fi мережахЯренко, А. В.; Новіков, Д. В.
2014Прийоми McDonald's із використанням "злого" маркетингуЯренко, А. В.; Чех-Чеховська, Я. І.
2014Напрями підвищення конкурентоспроможності ВАТ "ТриО" на ринку жіночого взуттяЯренко, А. В.; Карпенко, І. В.
2014Принципи управління підприємством в сучасних умовахГеселева, Н. В.; Заріцька, Н. М.
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 141 to 160 of 998