Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД) : [997] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Logo
Стара назва – Кафедра економічної кібернетики та маркетингу (ЕКМ) (наказ № 240 від 13 листопада 2020 року)

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 121 до 140 з 997
Дата випускуНазваАвтор(и)
2023Використання сучасних ІТ-технологій в маркетингуЄвсейцева, О. С.; Мігалатій, О. В.
2023The specifics of organizing an end-to-end marketing Internet analytics systemGryshchenko, Ivan; Shkoda, D.
2023Особливості інтеграції освіти та бізнесу в реаліях потреб смарт-економікиБебко, С. В.; Будяков, Г.
2023Transformative innovations, virtual exchange, and collaborative leadership: reshaping higher education for the global digital world Web 4.0Cherniavska, Olena; Gryshchenko, Ivan; Hanushchak-Yefimenko, L. M.; Olshanska, Oleksandra; Cherniavska, Oleksandra
2023Бізнес-аналіз ринку біопалива УкраїниБебко, С. В.
тра-2023Сучасні тенденції аутсорсингу інформаційних технологійБудяков, Г. В.; Бебко, С. В.
31-жов-2023Diagnostics of the strategic management of the financial and economic development of the enterpriseZham, Olena; Rudyka, Victor; Voronko-Nevidnycha, Tetiana; Bebko, S.; Shikovets, Catherine; Kvita, Halyna
2023Маркетингове ціноутворення на ринку молочної продукції УкраїниШіковець, К. О.; Квіта, Г. М.; Бебко, С. В.
2023Digital-інструментарій сучасних маркетингових дослідженьШіковець, К. О.; Квіта, Г. М.; Бебко, С. В.
30-вер-2023Measuring digital advertising effectiveness on Facebook as part of a national brand advertising campaignKolesnyk, Bohdan; Kostynets, Iuliia
2022Financial planning of innovative entrepreneurs in the system of institutional environment and public administrationSieriebriak, Kseniia; Krasnoshtan, Olexander; Bebko, S.; Kononenko, Anna; Batrak, Olha; Dudko, P.; Kozhushko, Roman; Palchuk, Olena
жов-2022International innovation collaboration of business and higher education in a framework of the Chinese global initiative "One belt - one road: background and prospectsLiu, Yiru; Gryshchenko, Ivan; Cherniavska, Olena; Morhulets, Oksana; Cherniavska, Oleksandra; Wang, Zhijun
2023Стратегічні орієнтири розвитку партнерства держави, бізнесу та науки в контексті повоєнного відновлення УкраїниБондаренко, Світлана Михайлівна; Грищенко, І. М.; Касич, Алла Олександрівна; Невмержицька, С. М.; Паламарчук, В. А.; Радіонова, Наталія Йосипівна; Сагайдак, М. П.; Сімшаг, І. О.; Тарасенко, І. О.; Тарасенко, О. С.; Цалко, Т. Р.; Чернявська, О. В.
2022Удосконалення маркетингової політики підприємстваШіковець, К. О.; Манухіна, Юлія Ігорівна
2022Формування маркетингової стратегії некомерційних організацій (на прикладі Благодійного фонду "Пацієнти України")Шіковець, К. О.; Кондратюк, Ольга Олександрівна
2014Контент-аналіз у дослідженнях масової комунікаціїГеселева, Н. В.; Теніщева, Д. О.
2014Бізнес і споживач: хто винен в розриві відносинЄвсейцева, О. С.; Яременко, О. І.
2014Емоційний зміст брендуЄвсейцева, О. С.; Таран, Е. В.
2014Роль маркетингу в управлінні бажаннями та потребами людейЗимбалевська, Ю. В.; Холіна, Ю. Ю.
2014Мобільна версія сайту як сучасна складова Інтернет-маркетингуЗимбалевська, Ю. В.; Печура, А. М.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 121 до 140 з 997