Кафедра управління та смарт-інновацій (УСІ) : [1072] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Logo
Попередні назви:
  • Кафедра менеджменту (наказ № 55 від 12 березня 2020 року)
  • Кафедра менеджменту та публічного адміністрування (МПА) (наказ № 338 від 3 листопада 2021 року)

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 20 з 1072
Дата випускуНазваАвтор(и)
21-чер-2024Analysis of the competitiveness of higher education institutions in Ukraine in the context of recovery and development after the warTarasenko, O. S.; Lysenko, Serhii; Tarlopov, Ihor; Pidkaminnyi, Igor; Verhun, M. O.
2024The influence of English on the business operations evolutionBondarenko, Svitlana; Isakova, Yelizaveta; Korsunenko, Ivan
2024Role of business English for specialists in the field of managementVartanova, Olena; Isakova, Yelizaveta; Kaminskyi, Andriy
2024The future of professional education: innovations in a multicultural worldKasych, Alla; Isakova, Yelizaveta; Aliiev, Tymur
12-чер-2024Features, problems and prospects of Data Mining and Data Science application in educational managementTsalko, Tetiana; Nevmerzhytska, Svitlana; Krasniuk, Svitlana; Goncharenko, Svitlana; Liubymova, Natalia
кві-2024Проблеми управління персоналом в умовах кризиПтуха, Альона Романівна; Невмержицька, С. М.
тра-2024Development of innovative educational technologies in Ukraine in today's conditionsKyrylko, N. M.
тра-2024Digital transformation of enterprises under the conditions of the Russian-Ukrainian warKyrylko, N. M.
кві-2024Marketing solutions in the conditions of modern challengesKyrylko, N. M.
кві-2024Management of enterprise recovery – development in the post-war ageKyrylko, N. M.
бер-2024Розвиток бренд-менеджменту України – нові реалії часуКирилко, Н. М.
гру-2023Керування даними маркетингових досліджень організацій у військовий періодКирилко, Н. М.
лис-2023Управління соціальним маркетингом в умовах військових дійКирилко, Н. М.
28-лют-2024Просування інновацій – виклики російсько-української війниКирилко, Н. М.
2024Імідж як основа успішного функціонування підприємстваБугас, Н. В.; Тарнавська, Д.
2024Ефективність управлінських рішень в менеджменті організаційБугас, Н. В.; Оніщук, І.
2024Аналіз конкурентних переваг організацій в УкраїніБугас, Н. В.; Гайова, Д. О.
2024Стратегчне управління маркетинговою діяльністю на підприємствіБугас, Н. В.; Ейвазова, Х.
2024Agile-менеджмент – гнучкий підхід управління у відновленні УкраїниКирилко, Н. М.
2024Сучасні підходи до побудови систем електронного урядуВартанова, О. В.; Прис, М. О.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 20 з 1072