Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5180
Назва: Маніфест освіти дорослих у 21 столітті: нові можливості для неформальної освіти дорослих в Європі
Автори: Бабушко, С. Р.
Соловей, Л. С.
Ключові слова: неформальна освіта дорослих
європейська асоціація освіти дорослих
напрями діяльності
переваги
маніфест
неформальное образование взрослых
европейская ассоциация образования взрослых
направления деятельности
преимущества
манифест
non-formal adult education
european association of adult educationa
activity
advantages
manifesto
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Бабушко С. Р. Маніфест освіти дорослих у 21 столітті: нові можливості для неформальної освіти дорослих в Європі / С. Р. Бабушко, Л. С. Соловей // Гуманітарний вісник Державного вищого навчального закладу "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди" : зб. наук. пр. – Додаток 3 до вип. 36, т. ІV (20) : Тематичний випуск "Міжнародні Челпанівські психолого-педагогічні читання (у рамках VІ Міжнародного фестивалю “Світ психології”)". – К.: Гнозис, 2016. – С. 116-123.
Source: Гуманітарний вісник Державного вищого навчального закладу "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди"
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено досвід європейських неурядових громадських організацій у неформальній освіті дорослих на прикладі Європейської асоціації освіти дорослих (ЄАОД); проаналізовано та виокремлено п'ять напрямів її діяльності; здійснено також стислий огляд новоствореного ЄАОД документу «Маніфесту освіти дорослих у 21 столітті», в якому відображено переваги неформальної освіти дорослих та окреслено напрями її розвитку.
В статье представлен опыт европейских неправительственных общественных организаций на примере Европейской ассоциации образования взрослых (ЕАОВ): проанализированы и определены пять основных направлений ее деятельности; предложен краткий обзор разработанного ЕАОВ нового документа «Манифеста образования взрослых в 21 веке», в котором отражены преимущества неформального образования взрослых и определены пути его развития.
Adult education is becoming more important in the life of any modem society. Nevertheless, governmental and policy making bodies do not realize to the full the potential o f adult learning, especially the nonformal one. Non-governmental organizations try to change the current situation and promote adult learning on European and national levels. A similar situation can be observed in Ukraine. There are a lot of public non-governmental educational organizations dealing with adult learning. But most of them are newly created. They need to know what directions they should go and what priorities they should have in their activities. The objective of the publication is to investigate the directions in the activity of such an organization in Europe and the legal documents it uses in its activities. It is achieved through analyzing the activity of European Association of Adult Education (EAEA). It is considered the voice ofnon-formai adult education in Europe.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5180
Faculty: Факультет індустрії моди
Department: Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну
ISBN: 978-966-2760-35-4
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну (ПОСТД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20170227_105.pdf645,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.