Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5104
Назва: | Chemistry teaching by means of ict-based resources with the regard for preferred learning styles of university students |
Інші назви: | Викладання хімії із застосуванням електронних освітніх ресурсів з урахуванням стилів навчання студентів університету Преподавание химии с использованием электронных образовательных ресурсов с учетом стиля обучения студентов университета |
Автори: | Derkach, Tetiana M. |
Ключові слова: | ICT-based learning resources university chemistry teaching Felder-Soloman preferred learning style електронні освітні ресурси викладання хімії в класичному університеті стилі навчання за методом Р. Фелдера та Б. Соломан электронные образовательные ресурсы преподавание химии в классическом университете стили обучения по методу Р. Фелдер и Б. Соломан |
Дата публікації: | 2013 |
Бібліографічний опис: | Derkach T. M. Сhemistry teaching by means of ICT-based resources with the regard for preferred learning styles of university students / T. M. Derkach // Informational Technologies in Education. – 2013. – No 14. – P. 48–57. |
Source: | Інформаційні технології в освіті |
Короткий огляд (реферат): | Expediency and effectiveness of the use of various ICT-based learning resources in teaching of basic chemistry disciplines was studied. Preferred learning styles of 46 graduate students were assessed by the Felder-Soloman Index of Learning Styles. More than a half of 45 considered resources were found to be dependent on students’ preferred learning style. Certain corrections in the use of style-dependent resources are necessary to improve conformity with students’ learning preferences. Проаналізовано ставлення викладачів та студентів до використання електронних освітніх ресурсів під час вивчення хімічних дисциплін. Стилі навчання респондентів визначено за методом Р. Фелдера та Б. Соломан. Сприйняття окремих ресурсів оцінено за результатами анкетування студентів 5-го курсу хімічного факультету. Для вибору більше половини з проаналізованих 45 видів ресурсів встановлено існування сильних кореляційних зв’язків з певними стилями навчання студентів. Отримані дані можна використовувати для вдосконалення методик навчання. Проанализировано отношение преподавателей и студентов к использованию электронных образовательных ресурсов в изучении химических дисциплин. Стили обучения респондентов определены по методу Р. Фелдер и Б. Соломан. Восприятие отдельных ресурсов оценено по результатам анкетирования студентов 5-го курса химического факультета. Для выбора больше половины из проанализированных 45 видов ресурсов установлено существование сильных корреляционных связей с определенными стилями обучения студентов. Полученные данные можно использовать для совершенствования методик обучения. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5104 |
Faculty: | Факультет хімічних та біофармацевтичних технологій |
Department: | Кафедра промислової фармації |
ISSN: | 1998-6939 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації (статті) Кафедра промислової фармації (ПФ) Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну (ПОСТД) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ITO_2013_No14_eng.pdf | Основна стаття | 634,78 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.