Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5104
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorDerkach, Tetiana M.-
dc.date.accessioned2017-02-24T08:55:28Z-
dc.date.available2017-02-24T08:55:28Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationDerkach T. M. Сhemistry teaching by means of ICT-based resources with the regard for preferred learning styles of university students / T. M. Derkach // Informational Technologies in Education. – 2013. – No 14. – P. 48–57.uk
dc.identifier.issn1998-6939uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5104-
dc.description.abstractExpediency and effectiveness of the use of various ICT-based learning resources in teaching of basic chemistry disciplines was studied. Preferred learning styles of 46 graduate students were assessed by the Felder-Soloman Index of Learning Styles. More than a half of 45 considered resources were found to be dependent on students’ preferred learning style. Certain corrections in the use of style-dependent resources are necessary to improve conformity with students’ learning preferences.uk
dc.description.abstractПроаналізовано ставлення викладачів та студентів до використання електронних освітніх ресурсів під час вивчення хімічних дисциплін. Стилі навчання респондентів визначено за методом Р. Фелдера та Б. Соломан. Сприйняття окремих ресурсів оцінено за результатами анкетування студентів 5-го курсу хімічного факультету. Для вибору більше половини з проаналізованих 45 видів ресурсів встановлено існування сильних кореляційних зв’язків з певними стилями навчання студентів. Отримані дані можна використовувати для вдосконалення методик навчання.uk
dc.description.abstractПроанализировано отношение преподавателей и студентов к использованию электронных образовательных ресурсов в изучении химических дисциплин. Стили обучения респондентов определены по методу Р. Фелдер и Б. Соломан. Восприятие отдельных ресурсов оценено по результатам анкетирования студентов 5-го курса химического факультета. Для выбора больше половины из проанализированных 45 видов ресурсов установлено существование сильных корреляционных связей с определенными стилями обучения студентов. Полученные данные можно использовать для совершенствования методик обучения.uk
dc.language.isoenuk
dc.subjectICT-based learning resourcesuk
dc.subjectuniversity chemistry teachinguk
dc.subjectFelder-Soloman preferred learning styleuk
dc.subjectелектронні освітні ресурсиuk
dc.subjectвикладання хімії в класичному університетіuk
dc.subjectстилі навчання за методом Р. Фелдера та Б. Соломанuk
dc.subjectэлектронные образовательные ресурсыuk
dc.subjectпреподавание химии в классическом университетеuk
dc.subjectстили обучения по методу Р. Фелдер и Б. Соломанuk
dc.titleChemistry teaching by means of ict-based resources with the regard for preferred learning styles of university studentsuk
dc.title.alternativeВикладання хімії із застосуванням електронних освітніх ресурсів з урахуванням стилів навчання студентів університетуuk
dc.title.alternativeПреподавание химии с использованием электронных образовательных ресурсов с учетом стиля обучения студентов университетаuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorДеркач, Тетяна Михайлівна-
local.contributor.altauthorДеркач, Т. М.-
local.subject.sectionПроблеми вищої освітиuk
local.sourceІнформаційні технології в освітіuk
local.subject.facultyФакультет хімічних та біофармацевтичних технологійuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра промислової фармаціїuk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра промислової фармації (ПФ)
Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну (ПОСТД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ITO_2013_No14_eng.pdfОсновна стаття634,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.