Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/508
Назва: Систематизація кількісних методів прогнозування кон'юнктури ринку в маркетингових дослідженнях
Автори: Яренко, А. В.
Ключові слова: methods of forecasting
market conditions
extrapolation
smoothing exponentially
harmonious weight
analysis of variance
correlation and regression analysis
методы прогнозирования
конъюнктура рынка
экстраполяция
сглаживание по экспоненте
гармоничные веса
дисперсионный анализ
корреляционно-регрессионный анализ
методи прогнозування
кон’юнктура ринку
екстраполяція
згладжування за експонентою
гармонійні ваги
дисперсійний аналіз
кореляційно-регресійний аналіз
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Яренко А. В. Систематизація кількісних методів прогнозування кон'юнктури ринку в маркетингових дослідженнях / А. В. Яренко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2015. - № 3 (87) : Серія "Економічні науки". - C. 11-18.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну
Короткий огляд (реферат): При проведенні досліджень були використані загальнонаукові та спеціальні методи прогнозування: екстраполяція тренду, згладжування за експонентою, дисперсійного аналізу, кореляційно-регресійного аналізу, авторегресії та автокореляції, концептуального аналізу, діалектики, індукції і дедукції тощо. Результати дослідження надають змогу визначати основні кількісні методи прогнозування розвитку кон’юнктури ринку при проведенні маркетингових досліджень. Визначена систематизація виділяє методи прогнозування, які найбільше застосовуються у маркетингу. Розроблено систематизацію кількісних методів прогнозування розвитку кон’юнктури ринку, яку можна застосовувати у маркетинговій діяльності вітчизняних підприємств при просуванні продукції на різноманітних ринках.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/508
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V87_P011-018.pdf242,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.