Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/508
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯренко, А. В.uk
dc.date.accessioned2016-02-05T12:16:00Z-
dc.date.available2016-02-05T12:16:00Z-
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationЯренко А. В. Систематизація кількісних методів прогнозування кон'юнктури ринку в маркетингових дослідженнях / А. В. Яренко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2015. - № 3 (87) : Серія "Економічні науки". - C. 11-18.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/508-
dc.description.abstractПри проведенні досліджень були використані загальнонаукові та спеціальні методи прогнозування: екстраполяція тренду, згладжування за експонентою, дисперсійного аналізу, кореляційно-регресійного аналізу, авторегресії та автокореляції, концептуального аналізу, діалектики, індукції і дедукції тощо. Результати дослідження надають змогу визначати основні кількісні методи прогнозування розвитку кон’юнктури ринку при проведенні маркетингових досліджень. Визначена систематизація виділяє методи прогнозування, які найбільше застосовуються у маркетингу. Розроблено систематизацію кількісних методів прогнозування розвитку кон’юнктури ринку, яку можна застосовувати у маркетинговій діяльності вітчизняних підприємств при просуванні продукції на різноманітних ринках.uk
dc.languageuk
dc.subjectmethods of forecastingen
dc.subjectmarket conditionsen
dc.subjectextrapolationen
dc.subjectsmoothing exponentiallyen
dc.subjectharmonious weighten
dc.subjectanalysis of varianceen
dc.subjectcorrelation and regression analysisen
dc.subjectметоды прогнозированияru
dc.subjectконъюнктура рынкаru
dc.subjectэкстраполяцияru
dc.subjectсглаживание по экспонентеru
dc.subjectгармоничные весаru
dc.subjectдисперсионный анализru
dc.subjectкорреляционно-регрессионный анализru
dc.subjectметоди прогнозуванняuk
dc.subjectкон’юнктура ринкуuk
dc.subjectекстраполяціяuk
dc.subjectзгладжування за експонентоюuk
dc.subjectгармонійні вагиuk
dc.subjectдисперсійний аналізuk
dc.subjectкореляційно-регресійний аналізuk
dc.titleСистематизація кількісних методів прогнозування кон'юнктури ринку в маркетингових дослідженняхuk
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorYarenko, A.en
local.contributor.altauthorЯренко, А. В.ru
local.subject.sectionЕкономіка та управління підприємствамиuk
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайнуuk
local.source.number№ 3 (87)uk
local.source.seriesСерія "Економічні науки"uk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V87_P011-018.pdf242,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.