Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5031
Title: The future of marketing is the experience (the example of Microsoft Corporation)
Authors: Vartova, M. V.
Burlaka, I. Y.
Issue Date: 2016
Publisher: КНУТД
Citation: Vartova M. V. The future of marketing is the experience (the example of Microsoft Corporation) / M. V. Vartova, I. Y. Burlaka // Тези доповідей XV Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів "Наукові розробки молоді на сучасному етапі". Т. 3 : Секція "Економічні та соціально-політичні проблеми активізації інноваційної діяльності підприємств України": 28-29 квітня 2016 р. — К. : КНУТД, 2016. — С. 336.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5031
Faculty: Інститут права та сучасних технологій
Department: Кафедра філології та перекладу
Appears in Collections:Кафедра філології та перекладу (ФП)
Наукові розробки молоді на сучасному етапі

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20160428-29_TEZY_V3_P336.pdf176,91 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.