Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4274
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМарущак, А. Ю.-
dc.date.accessioned2017-01-27T09:08:33Z-
dc.date.available2017-01-27T09:08:33Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationМарущак А. Ю. Система управління організацією в умовах “організаційних метафор”: порівняння моделі узгодження Налдера і Тушмана (1997) та “Формули змін” Бекхарда і Харріса (1957) / А. Ю. Марущак // Тези доповідей ІV Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 4 листопада 2016 р., Київ. – К. : КНУТД, 2016. – С. 90-92.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4274-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКНУТДuk
dc.titleСистема управління організацією в умовах "організаційних метафор": порівняння моделі узгодження Налдера і Тушмана (1997) та “Формули змін” Бекхарда і Харріса (1957)uk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2016-11-04-
local.conference.nameАктуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управлінняuk
local.subject.method0uk
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Konf20161104_IV_P090-092.pdf195,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.