Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4167
Title: Роль слоганів у формуванні брендів
Authors: Кравченко, В. О.
Зимбалевська, Ю. В.
Issue Date: 2016
Publisher: КНУТД
Citation: Кравченко В. О. Роль слоганів у формуванні брендів / В. О. Кравченко, Ю. В. Зимбалевська // Тези доповідей ІV Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 4 листопада 2016 р., Київ. – К. : КНУТД, 2016. – С. 175.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4167
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Konf20161104_IV_P175.pdf183,09 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.