Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4142
Title: Інтернет-маркетинг як джерело зростання ефективності компанії
Authors: Жебричук, А. В.
Ніценко, В. С.
Issue Date: 2016
Publisher: КНУТД
Citation: Жебричук А. В. Інтернет-маркетинг як джерело зростання ефективності компанії / А. В. Жебричук, В. С. Ніценко // Тези доповідей ІV Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 4 листопада 2016 р., Київ. – К. : КНУТД, 2016. – С. 158.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4142
Appears in Collections:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Konf20161104_IV_P158.pdf183,64 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.