Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3557
Title: Формування ринкової стратегії підприємств – виробників пива в Україні
Authors: Лукашов, С. М.
Issue Date: 2012
Citation: Лукашов С. М. Формування ринкової стратегії підприємств – виробників пива в Україні [Текст] / С. М. Лукашов // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2012. - № 2 (64). - C. 128-133.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну
Abstract: У статті узагальнено наявні теоретико-методологічні підходи до формування ринкової стратегії підприємства. Автором запропоновані та обґрунтовані критерії сегментування споживачів пива, розглянуто логіку стратегії сегментування ринку за умови різних типів сегментування. Проведений аналіз вітчизняного ринку пива дозволив представити авторське бачення процесу формування ринкової стратегії підприємств-виробників пива в Україні.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3557
Appears in Collections:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
V64_P128-133.pdf229,26 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.