Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/339
Title: Обгрунтування методів оцінки привабливості зовнішніх ринків у міжнародному маркетингу
Authors: Яренко, А. В.
Keywords: methods of evaluating the attractiveness
foreign trade
foreign markets
product positioning
importers
exporters
методы оценки привлекательности
внешнеэкономическая деятельность
внешние рынки
позиционирование продукции
импортеры
экспортеры
методи оцінки привабливості
зовнішньоекономічна діяльність
зовнішні ринки
позиціонування продукції
імпортери
експортери
Issue Date: 2015
Citation: Яренко А. В. Обгрунтування методів оцінки привабливості зовнішніх ринків у міжнародному маркетингу / А. В. Яренко // Вісник КНУТД. - 2015. - № 2 (85) : Серія "Економічні науки". - C. 90-98.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну
Abstract: Було досліджено привабливість ринку – можливості фірми; привабливість ринку з урахуванням рівня конкуренції і позиціонування продукції фірми; привабливість ринку з використанням експортних та імпортних матриць.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/339
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Appears in Collections:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
V85_P090-098.pdf263,57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.