Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/339
Назва: Обгрунтування методів оцінки привабливості зовнішніх ринків у міжнародному маркетингу
Автори: Яренко, А. В.
Ключові слова: methods of evaluating the attractiveness
foreign trade
foreign markets
product positioning
importers
exporters
методы оценки привлекательности
внешнеэкономическая деятельность
внешние рынки
позиционирование продукции
импортеры
экспортеры
методи оцінки привабливості
зовнішньоекономічна діяльність
зовнішні ринки
позиціонування продукції
імпортери
експортери
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Яренко А. В. Обгрунтування методів оцінки привабливості зовнішніх ринків у міжнародному маркетингу / А. В. Яренко // Вісник КНУТД. - 2015. - № 2 (85) : Серія "Економічні науки". - C. 90-98.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну
Короткий огляд (реферат): Було досліджено привабливість ринку – можливості фірми; привабливість ринку з урахуванням рівня конкуренції і позиціонування продукції фірми; привабливість ринку з використанням експортних та імпортних матриць.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/339
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V85_P090-098.pdf263,57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.